ska på intervju!!
Om en och en halv timme (15.00) ska jag på intervju för ett jobb som jag VERKLIGEN vill ha och som jag sökt sååå många gånger genom åren (en tjänst som finns på flera arbetsplatser). Jag är så jäkla nervös!!!
Vill bara dela det med er, ni får gärna tänka på mig. Jag har bett varje kväll på sistone om att det ska gå bra och jag hoppas att universum uppmärksammar det!
Vad som än sker så är det alltid det bästa för dig 
Ha tillit!

JAG VEEEEET!
Jag försöker verkligen leva efter det, och det är så mycket som hänt på sista tiden som påminnt mig om det.
samtidigt. jag har sökt säkert 50 såna här tjänster förut, aldrig fått komma till intervju ens…

Hoppas att det går bra. Ska tänka på dig.

Lycka till!
Är det meningen att du ska ha ett sånt här jobb så kommer fler chanser om du inte får detta…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Hur gick det?
Kändes det bra?

Såg inte detta förrän nu, men jag hoppas att intervjun kändes bra!
Om jobbet blir ditt eller inte beror väl på om det stämmer med var någonstans på vägen du befinner dig, om man säger så.
En gång när jag undrade över varför saker aldrig verkade gå som jag önskade, fastän jag bad och visualiserade och verkligen la hela mitt mentala fokus på något som jag dessutom verkligen trodde var i linje med syftet i mitt liv, sa en klok människa så här:
Du får alltid det du av hjärtat ber om. Det är bara en fråga om när. Men det kan vara mycket som ska samverka för att allt ska klaffa. Många inblandade människor, och många händelser som ska inträffa efter varandra, för att just ditt jobb, din bostad, din partner, och så vidare, ska finnas där för dig.
Jag tror att detta stämmer. Och om det verkar som om önskan/bönen aldrig uppfylls, finns svaret där ändå, inom en. Så småningom kan man "höra" det, och förhoppningsvis förstå det.
Kram!
Fair Winds and Following Seas!

hej alla!
tack för era tankar, det blev jättekonstigt igår.
det visade sig att chefen troligen sagt fel dag till mig, eller sagt en dag och bokat en annan. så hon var inte ens där! Det blev alltså ingen intervju men vi bokade en ny tid i dag strax efter 16.00.
kanske fanns det någon mening med det, för jag var så nervös att jag inte kunde tänka i går. och så nervös har jag nog aldrig varit förut.när det visade sig att det var fel dag gick liksom musten ur mig och nu känner jag mig relativt lugn.
det enda jag hoppas nu är att jag inte får några minuspoäng för att det blev fel dag från början, å andra sidan hade det ju varit myket värre om det varit tvärt om (att jag hört onsdag och hon bokat tisdag) för då hade jag ju inte dykt upp!
pinsamt egentligen alltihop, men men.. thats life.
Ordnar sig! Som du säger hade varit mycket värre tvärtom.
Tummar hålles och positiva tankar till dig idag då!!

Det ordnar sig! Break a leg, som man säger i teaterbranschen…
Tummar och tår håller vi…
Ta ett djupt andetag och stanna i magen….
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

NU tänker jag på dig o håller alla tummar….:-)

Jag har läst att för att en bön ska kunna besvaras behöver den uppfylla vissa villkor:
* den får inte gå stick i stäv med Guds plan för din själ eller ditt karma.
* den får inte vara skadlig för dig eller någon annan
* tidpunkten måste vara den rätta.
Hoppas att det gått bra för dig.

hej alla!!
jag tror att det gick bra! kanske lite överentusiastisk, men jag tycker ju att det skulle vara så himla roligt!!! fick bra kontakt med intervjuarna och uppmärksammade dem på att min utbildning kan vara till nytta för tjänsten på ett sätt som de inte hade tänkt på.
jag är nöjd, och då är det lättare att acceptera om de inte väljer mig. skulle få svar inom en vecka. 
tack för alla tankar!
kram
lisa
Exakt min synpunkt också, känner man att man gjorde det bra och är nöjd finns ju ändå inget mer man kunde göra.
kram på dej och nu hålles tummar på att valet faller på rätt person 

Hej alla!
vill bara uppdatera, idag blev jag erbjuden jobbet!!!

GRATTIS ,hurra, hurra! 

¨tack, tack *bugar* jolå jolå satte.. nu gäller det att vara tacksam och ödmjuk. för det är banne mig inte alla förunnat att få ett fast jobb utan provanställning i ett yrke där man inte blir uppsagd i första rasket (det är lagstadgat att funktionen ska finnas på dessa arbetsplatser). Att jag dessutom gick upp cirka 50 000 i årslön gör ju inget.. 
Grattis 
Och lycka till!

Grattis, kul att det ordnade sig ,efter allt strul. Brukar väl bli bra när det strulat i början, eller..

Så funkar alltså tillit
. Grattis så mycket och lycka till.
Stort Grattis och rätt man på rätt plats blev det alltså då!! 
Kram
Grattis! Hoppas att allt flyter på fint. Håller tummar! kram
Grattis.
Jag undrar vad du har fått för jobb. Det har jag missat…
blir så nyfiken 
Grattis i massor i alla fall få för unnat att få jobb just nu med lågkonjunktur och allt.
//Hanna

#23 PMar dig

Grattis! 

Grattis
Satyat Nasti Paro Dharmah
Sajtvärd på Existens och Filosofi.

tack! vad snälla ni är!

Grattis!!! Underbart! 
"There is nothing more despicable than respect based on fear."