God morgon 19:e januari
God morgon från en frusen och något krasslig varelse.
Där ute har vi grynig och en ny begynnade dag, hoppas den blir bra för oss alla.
Själv borde jag nog stannat kvar i sängen.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Godmorron alla.
Blir en stillsam dag, fick besked om att en gammal vän till familjen inte är med oss längre.
Ska tända lite ljus…..

Oj tänker på er Mammzing!
Här är det trött och slitet idag. Städade alldeles för mycket för mitt eget bästa i fredags och det släpar i fortfarande. Har fått sova en stund på soffan på morgonen.
Nu ska jag dricka te och elda i pannan då jag fryser. I övrigt är dagen vikt till återhämtning och vila.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
God middag!
Tänker också på er mammzing.
idag är också en sånn dag då jag kunde tänkt mig tryna längen… 

God middag!
Kort från jobbet - mycket förändring i mitt liv så tiden vid datorn blir mindre ett tag.
Hoppas ni alla märker av att det är ljusare? Solen går ner kl 16.05 på min breddgrad…. Det skiljer drygt en halvtimma…
Kram Maud
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Sänder en tanke till dig mammzing.
Är fodervärd och har idag på fm varit och lämnat min kära vove Sarah, som är dräktig, till hennes stormatte. Sarah är beräknad till 27/1 så nu ska hon installeras i sitt andra hem, kenneln, där hon stannar tills valpsingarna klarar sig utan henne. Kommer längta men sååååå kärt det blir när vi åter ses. Dessutom är hon "bara" vår då. Sarahs bästis, Nippan, är dräktig hon med, hon mötte upp oss idag. Gissa om Sarah blev glad. Tittar ni riktigt noga så är det Sarah som ståtar som min Avatar.
Ha en underbar måndag
Tänd ett ljusoch låt det få brinna …
Håll lågan vid liv och se att det finns liv överallt och runt oss i olika sorters dimensioner.
Snart kommer Sarhas valpar och då blir det liv i luckan men oj så jobbigt att lämna bort henne ):-
Ha en bra dag och var rädda om er/ kram Spanaren