Annons:
Läst 1123 ggr
[Honesta Amore]
3/24/13, 9:42 PM

går inte att förklara

En närstående till mig har blivit förföljd hela sitt liv av ett väsen, vi vet inte vad det kan var eller om det är mer än ett ting. Anledningen till att jag säger att det är ett ting är för att vi inte vet vad det är, min närstående vet hur  en av dom ser ut och hon får en känsla av illvilja när tinget är i närheten. Hen har haft döds ångest, har fått känslan av att bli skjuten i axeln och verkligen trott att hen skulle dö. Jag vet att min närstående höll på med makter som hen inte visste hur kraft fulla dom är bla lagt en förbannelse genom att åkalla väder sträckens andar flera dagar i sträck. Jag vet inte vad jag ska göra för att hjälpa hen, har själv varit med om såna här händelser i hela mitt liv, men min närstående kan inte få det att sluta.. Vad kan man göra åt detta?? Å vad kan detta ting vara???

Annons:
fossingen
3/25/13, 12:46 PM
#1

Jag har vart med om en liknande situation. Tror han skulle behöva en healer.


Moonwing
3/25/13, 2:10 PM
#2

..eller en som har djupare kunskap i ämnet," astralvärld", i den bemärkelsen att  ,man "hanterar den dimensionens problem", när det nu går snett på något vis.(något som alltid skall varnas för, men som du även varit orolig för)

Jag skulle tipsa om Häxor IFokus,Spiritualism IFokus, Wicca IFokus, Övernaturligt IFokus-sen finns många mer..(nu tog jag dem i bokstavsordning)

-alla har sina "diagnosmetoder (-men det är inget ovanligt att astrala väsen stör oss, eller att vi av-eller o-avsiktligen drar dem till oss)

Kanske kan din vän även lära sig lite mer om hur man skyddar sig från sådant!😉 (det kan man bla tex göra på denna sajt -få en helhetsbild om hur vi människor är uppbyggda som andliga väsen, vilka världar som finns.. tex.)

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

Pampamesayoq
4/1/13, 2:37 PM
#3

Dessa paqos kan hjälpa. De kommer nu i april.

http://www.monikabloomberg.com/pdf/paqosInStockholmApr2013.pdf

Fråga Monika om det finns healingtider kvar.

Det kan vara frågan om en energi som kallas 'Khayka' som kan parasitera på energifältet.

/Pampamesayoq

[Honesta Amore]
4/2/13, 4:13 PM
#4

Tack för alla svar xp

Upp till toppen
Annons: