Annons:
Läst 1748 ggr
suss24
2013-02-09 11:18

Andliga ljusken?

Hej

Min ex make dog för några månader sedan, både jag ock barnen var helt förkrossade. en kväll när jag hade gått och lagt mig och var på gränsen till att sova, fick jag uppleva att där var två eller tre ljussken som for runt i rummet. helt plötsligt for det ena ljusskenet ner på mig och jag ryckte till och var klarvaken jag sa till mig själv " vad fan var det där". Efteråt när jag tänker på det var det precis som jag var utanför kroppen och kunde se hela rummet som var upplyst av dessa ljussken och samtidigt kunde se mig själv ligga i sängen.

Dagen efter pratade jag med min son och han berättade att när han satt vid sin dator kunde han känna som någon tog han på ryggen och när han tittade back for ett ljusklot runt på väggen för att senare försvinna.

Vad var dessa ljussken??

Annons:
Aldebaran
2013-02-09 11:39
#1

Låter som elementaler som "går din ex mans ärenden". De döda ser ju inte vad vi gör i detalj lika lite som vi ser dem. Men då de befinner sig i sin astralkropp dvs den kropp du har som yttersta kropp efetr den fysiska döden så känner dom och förnimmer våra tankar och känslor mycket starkare än när de var "låsta" i sin fysiska kropp.

Känner man stor sorg och sknad (helt naturligt) så dras dom som flugor kring en sockerbit mot våra medvetanden och kan många gånger visa någon form av närvaro på vårat fysiska plan.

Eldklot och lysande föremål bestsår nästan helt säkert av sk elementaler. Det är astrala mikorskopiska väsen som hjälper till bl.a att forma tankeformer (tankar är ju levande på ett helt annat sätt på astralplanet).

Satyat Nasti Paro Dharmah

Sajtvärd på Existens och Filosofi.

Upp till toppen
Annons: