Pleiadian Message 2012 - A Wake Up Call
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Pleiadian Message 2012 - A Wake Up Call For the Family of Light
Otroligt stark video
En underbar video! Jag fullkomligt älskar dessa meddelanden från Pleiaderna. Detta budskap går verkligen i kärlekens tecken och kan kanske vara lättare att ta in, än Jordbon David Ickes mer aggressiva framtoning.
Fast egentligen talar han om samma sak men på ett annat "språk". Det språk som många av oss Jordbor kan förstå. Med upplysning kommer resten automatiskt. Jag längtar så till denna 3D värld är över och jorden med dess innevånare får tillbaka sin riktiga historia vi har fråntagits.
Det ska inte bli någon New World Order som eliten på jorden tror! Det ska dom inte lura oss till. Vi är redan slavar på denna jord som lyder elitens order om att kriga med de perversiteter som hör till. Det 3e världskriget kan dom glömma för vi har massor av hjälp av våra Galactiska familjer.
Det som är viktigast nu är att vi förstår detta någon gång och börjar ta ansvar för oss själva och känner in i våra kroppar att detta mörker måste förkastas. Jag väljer ljusets väg även om jag inser att det kan behövas olika sätt att tala till massan så den vaknar!
Tack Stillnes för denna fina video du lagt in! Jag rekommenderar den verkligen.
*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*
Det är stå starkt budskapet ;)
härligt med många olika väckar klockor
Så sant sagt vi får fockusera på positivt den vekrlighet vi vill ha samt att ta ansvar och tänka MÄNSKLIGHETEN istället för mig min karriär etc EGO.
Du är så välkommen marr :D