Någon som vet?
Detta var högst underligt…..
I natt när jag gick och la mig, tänkte jag jag skulle bruka allvar med att försöka visualisera, vilket jag var en mästare på förr men som lagt av….
Började med att som när jag var liten försöka kapsla in mig i min skyddande ballong som jag kallade det då och fylla den med kärlek och skydd. Det var inga problem. Inte det övriga jag försökte "se" heller.
Men medan jag höll på fick jag en vibrerande och svagt pulserande känsla i höjd med "bekymmerrynkan" man brukar ha. Jag var på vippen att avbryta men behärskade mig och verkligen kände efter för jag tänkte jag inbillade mig (och märk väl, jag var fullständigt avslappnad) men nej det var där. Men inte som något skrämmande eller obehagligt bara lite skumt……….
Förlåt en felande yngling, men som den virrpanna jag är, vet jag som vanligt inte i vilken kategori detta inlägg hör hemma……. Hoppas det går bra ändå, annars berätta gärna vart jag ska "gå" 
Carina
/ Carina

Pannchakrat / tredje ögat kanske du kände av? Har läst att det kan "surra/burra" där när det är på gång att aktiveras….:-)
Tack för svaret Katten Ruben :-)
/ Carina