Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 1846 ggr
Primarosen
0

Elakt barn! Hjälp

Hej, känner en flicka på 4 år som är världens godaste. Men det har vissat sig att på alla bilder vi tar på henne så är det något som är där som inte ska existera. När flickan är själv så gråter hon och frågar vi henne vad som hänt, så säger hon att hon inte får berätta. Har på senaste tiden börjat viska för att inte bli hörd och då har hon sagt att om hon berättar så ska han hugga halsen av henne. Antagligen varje gång hon är ensam så är det någon som pratar med henne. HJÄLP mig att hitta något som kan hjälpa mot onda andar..

Maria
5

Mina varningsklockor ringer en aning.

Det är inte så att hon är utsatt för något verkligt? Övergrepp eller liknande och någon har skrämt henne till tystnad?

/Maria

Primarosen
0

ne som sagt de är någonting på bilderna och hon vill inte att man läser längre för henne. hon ska vara ensam i rummet och ibland pratar hon med någon inne på sitt rum på dagarna och när vi kommer in så stirrar hon på en. på nätterna så gråter hon och kan inte sova. personens mamma har varit hos en psykologundersökning men inget verkar fel. Gick till en spåtant som berättade att hennes dotter har stora bekymmer och hon kräver hjälp från någon osv. sen tog hon med en bild till en annan spåkvinna som kan läsa autor eller vad det heter. och hon berättar att tjejen inte är ensam. och att dom måste gå vidare innan det kan bli värre. Jag har aldrig trott på sånna här saker, förän nu.. MEN är det ingen som vet något halsband eller så?!

[stass]
0

Silverkors är det enklaste och syns minst, min dotter hade vanliga mardrömmar ganska nyligen och jag köpte en drömfångare och sa att " nu kan du inte drömma mardrömmar mer" jag tror inte så mycket på det, men hon ställde in sig på att det var så och mardrömmarna minskade. Annars tycker jag att man som förälder kan få barnen att berätta vad som klämmer, hon måste kunna berätta. Och ha tillit främst till föräldrarna och inte nån möjlig fantasikompis, som fantasifulla barn ofta skapar.

annelie-huskvarna
1

Ring och prata med denna kvinnan, hon är duktig Glad Hade jag varit du/ni så hade jag tagit barnet på allvar och tagit kontakt med någon person som kan hjälpa henne bli av med denna mindre trevliga ande.

http://www.godaenergier.se/index.html

yamher
0

har det blivit bättre??

Alis volat propriis Oskyldig

Primarosen
0

jag får förhoppningsvis svar imon. då hon varit på olika kollar idag.