Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 4151 ggr
strawberry09
1

"Det okända"

Någon som brukar kolla på det okända? Jag tycker det är ett jätte bra program!

[Woozy]
0

Klart man kollar på det Glad

Fast jag missade sista avsnittet pga jag var å kollade på Bandy.

Woozy

[Mariann]
1

jag tror du hittar fler intresserade på övernaturligt i Fokus Glad, här går vi inte så djupt in i astralvärlden…. Oskyldig

[andtic]
0

1# gå in på www.tv4play.se och gå på kanaler och välj TV4+ så kan du se på programet

91Marran
0

jag brukar se det. :-)

Mvh
Mig

amier
0

Vi är alla olika. Jag är inte ett dugg intresserad vilket har förvånat mig, då flera av mina vänner älskar det.

Men jag tror programmet fyller en viktig funktion, då det öppnar vyerna för många att det finns mer än bara det människor ser med blotta ögat. Intresset gör att många sedan går vidare i sitt sökande. Och så  tror jag det lugnar dem som känner av energier. De får en förståelse för vad som sker.

amier

[yodhe]
0

# 5 Håller med amier, även om jag tycker att det är väldigt vilseledande,…men allt ta sin tid att förstå på livets väg….

[Jeremina]
0

Det som var igår kväll var mycket bra och trovärdigt men förra veckan var det inte det enligt min mening!

rgocial
0

Jag brukar alltid se det programmet och tycker det är intressant. Börjar intressera mig för andevärlden men vet inte riktigt hur jag ska gå vidare. Allt kan ju inte bara vara påhitt……

[snayn]
0

Detta program såg även jag förr, innan jag öppnade för andar i riktiga livet. Sedan blev det för mycket så jag tror att jag fortfarande är lite blockerad mellan kronchakrat och tredje ögat.

Påhitt? Nej, andevärlden är inget påhitt. Förstår ändå att det är något man själv ser och tar in

noraa
0

kollar alltid på det!

powerofthebass
0

kollar alltid på det ,  synd bara att man inte kan se det på sändnings tiden med web tv

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

[Norpan88]
0

Jag missar aldrig ett avsnitt Glad

[Gesus]
0

Vad tycker/tror ni om Pierre Hesselbrandt i det okända?

Jag tycker han kör med för mycket mellannamn och födelsedagar + stjärntecken Jag tror han googlar sina "objekt"

http://gesusbloggen.wordpress.com/2012/01/30/pierre-googlar-vidare/

[Woozy]
0

Hur kan man googla nåt som man inte vet vart man skall???

Eller menar du att han googlar med bärbara i pauserna vid inspelningen?

[Gesus]
0

Han kan enkelt googla med smarttelefonen på toaletten tex (läs på bloggen)

[Woozy]
0

Ja eller så kan han ju fråga de berörda innan inspelningen.

[Gesus]
0

I senaste avsnittet med Pierre räcker det att han vet namn o födelsedag på Henricc för att göra hela det avsnittet

http://gesusbloggen.wordpress.com/2012/02/07/ratsitpierre/

Jag tror mer på Ratsit än att Pierre kan c hans stjärntecken i hans händer..!

[Woozy]
0

Alla tror vi olika.

För övrigt så är Ratsit en bra tjänst.

91Marran
0

jag brukar följa programmet, då det intresserar mig. fast oftast så mår jag dåligt flera dgar efter ett avsnitt, så att motivationen att se avsnitten börjar försvinna. fast det är helt klart ett bra programm för dem som kan stänga av det efter sändningen och inte ha kvar det i huvudet som en plåga som förföljer en överallt.

att se programmet ska tydligen öppna för andevärden och det är viktigt att stänga igen öppningen efter sig, kanske det jag inte gör.

Mvh
Mig

EmelieGustavsson
0

är det bara jag som inte kan kolla på programet via tv4 play? måste vara premium och det kostar :(

91Marran
0

#20 det beror på hur lång tid det har gått sen det visades på tv. Efter typ 4 dagar så måste man betala.

Mvh
Mig