Varning för alla el-apparater, naturens förhålland
Hej allihopa!
Jag är med i mail-lista med nyhetsbrev från Ann-Sofie Nilsson, Sanat Star. Idag kom det här meddelandet som jag vill sprida vidare:
Namaste alla!
Med anledning av information som jag fått att det kastats ut X-flares från solen skriver jag detta till alla!
Ni måste om ni inte gjort det förut, måste börja spara ned viktig information från datorn, så det inte går förlorat om datorn kraschar!!!
Det som nu skett senaste timamrna, är riktat direkt till vår planet Jorden och kommer påverka kraftigt sateliter, gridfält och väder.
Jag är inte säker på vart på Jorden det kommer bli värst i naturaspekten, men det är stor anledning att se till att spara så fort ni kan ned viktig information som ni har på datorn som ni inte vill skall gå förlorad!
Det här väntas öka till oss nu under ons-fredag. På bilden ser ni området på solen vart utkastet sågs nyligen.

Vi måste börja ta på allvar, det som nu sker, om vi kan vara väl förberedda, så kan vi alltid göra något bra av det, det är inte meningen att skrämmas här, men det är av vikt att ni förstår det som nu sker. Det är inte frågan om apocalyps, mera en förändring som vi måste se till att vara med på på bästa möjliga sätt. Tänk på det jag skrev i sista nyhetsbrevet nu, börja jobba med kosmisk jordning, se till att kom med på solcirkelns kväll i April där jag går igenom kosmisk jordning till alla bl.a
Med kärlek till er alla,
Master Deede