Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 5142 ggr
novalee
0

Värmer i örat.

Den senaste tiden har jag börjat känna av en slags värme i vänster öra som att någon blåser in i örat på mig, det varar i ett par sekunder per gång, och det händer ett par gånger i veckan.
Min mamma hör istället ett knastrande ljud i sitt högeröra.
Kan det vara någon som försöker ta kontakt, eller är det bara vanliga "kroppsfunktioner"?

novalee
0

Ingen?

[skuggis]
1

Om det inte gör er illa tänker jag att det är kroppsfunktioner, där i kring. Vill någon ha kontakt skulle jag tro att ni märker det i så fall. Låt bli att tolka så kan det hända att svaren blir synliga.Glad

novalee
0

Tack Skuggis för ditt svar. Jag är fortfarande i inlärningsstadiet. Jag känner att jag vill för mycket ibland, så det är svårt att slappna av och ta till mig det. Jag ser men "hör" inte.

[skuggis]
0

Vill för mycket själv ofta, bland annat med yoga. Får gå tillbaka till grunden och börja om.

Lena_74
0

Hej

Som svar på dina 2 frågor…

Att din mamma känner ett knastrande ljud i örat, är för att en nära anhörig försöker få din mamma att lyssna till sinnet.

Och att du själv känner det som att någon blåser värme i ditt öra, är för att en nära anhörig även försöker få dig att lyssna till sinnet.

Allt det du beskriver har jag fått känna sen i mars förra året, och den som tog kontakt med mig var min mamma.

Jag och min älskade mamma kommunicerar med varandra hela dagarna, det kan jag göra eftersom att jag lyssnar till sinnet.

Så allt ni känner runt omkring er, ta till vara på minsta lilla, för med tiden får ni känna så mkt mer och det ger även så mkt glädje.

Kram

novalee
0

Hej och tusen tack för ditt svar. Jag fick gåshud när jag läste det! Jag måste genast ringa lilla mamma och tala om det för henne!

Jag hoppas att jag kan lära mig att "lyssna" Tror att det är antingen min pappa eller mormor. De gick över när jag var 5 och 7 år så det skulle vara så underbart att kunna tala med dem.

Kram S.

Lena_74
0

Hej igenGlad

Om du vill kan du hålla fram dina handflator och så sänder du i väg en tanke i form av att du önskar att din pappa eller mormor ska lägga sin hand i din hand/händer. Tänk inte på något annat, stressa inte, gör detta när du inte känner dig stressad utan försök att bara känna lugn och ro.

Det jag själv får känna från mina anhöriga när jag gör så, är energi, värme och kyla.

Skriv gärna och berätta hur det går för dig, och lägg märke till allt det du känner, så kommer du och bli mer och mer observant.

Vi har våra anhöriga brevid oss hela tiden och det är dom som låter oss känna allt.

Egentligen så har jag hur mkt som helst att berätta, men då skulle jag skriva i all evighet.Glad Men du får gärna höra av dig om du har fler funderingar och dela gärna med dig av dina upplevelser.

Kram /L