Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 945 ggr
Eiiila-K
0

jag behöver hjälp

Jag vet inte om det här är rätt sida eller inte men om det finns någon någon som kan hjälpa mig skulle jag vara så himla tacksam.

Jag har något, någon/några i min lägenhet icke inbjudna boenden som ej jag tror är andar, jag och min sambo har haft problem och nu har han fått nog och vill flytta från mig.

hur driver jag ut dom ur mitt hem?

jag har provat att tala tydligt i toma intet till dom och sagt åt dom flera gånger att det nu får vara bra men de ger sig inte de dycker upp och fortsätter…

Min pojkvän har varit med i det okända en gång fast då var det så att han bodde hos sin syster, de som har sett programet, så heter min pojkvän Daniel Taaveniku och hans syster Malin taveeniku och hennes sambo Glenn möller.

De lyckades nästan få bort alla andar hos dom , men nu har jag fått helt nya andar på besök som vägrar förstå att nog är nog och att de ska ut ur mitt hem.

hur ska jag få bort dom?

http://www.nattstad.se/LillaGullungen

Fjäril
1

Hej!

Har du en aning om det kan vara en anhörig till dig/er som är där och hälsar på? Hur upplever ni känslan?

Jag tycker det är bra att du har försökt prata med dem, att be dem vänligt att inte vara kvar i er lägenhet men faktum kvarstår att det kanske är någon som vill säga något.

Ett tips är att sätta sig ner, föreställ/visualisera ett ljussken runt dig och din lägenhet. Be om beskydd och att du bara önskar kärleksfulla och ljusa energier hemma hos dig. Tala om att här finns bara glädje och kärlek. Föreställ dig hur du "renar" din lägenhet med ljuset.

Fortsätter känslan av en närvaro, kan det vara en anhörig eller en vägledare som vill förmedla något.

Sätt dig då återigen med ljusskenet runt dig och be om beskydd och de kärleksfullaste änglarna. Fråga högt om det är någon som vill säga något. Slappna av och känn efter om du "ser" en bild för ditt inre, upplever en känsla.

Lyckatill!

Sajtvärd på Övernaturligt

Eiiila-K
0

hej tusen tack för ditt svar. Jag kan inte säga riktigt om det är en släkting men det jag tror är att denna ande eller andar kommer från min pojkväns sida eller något, för när vi träffades förändrades allt , från lugn och ro i badrum och sovrum, till skräck… jag har varit med om några läskiga saker men det värsta var att jag har känt mig kvävd/ typ strypt och får fram dessa ord, '' ta reda på sanningen''. Det är så att Där Min pojkän daniels, pappa bor har det en gång bott en man och en dam någon av dom tog livet av sig och en dog (ingen som vi känner vet hur eller har iallfal inte sagt hur) så jag funderar på om det kan vara det, menjag kan inte hjälpa dom, och jag har sett ca5 olika andar i min lägenhet dels den mammem som det sades att han bode i deras hus.. dessutom så är det jätte många andar i deras källare fast de stannar bara i källaren som om de är fast… men jag kan inte hjälpa dom och jag är livrädd derför vill jag att de söker en som kan och inte mig… för jag har inte råd med medium o så och det känns så dumt jag vill att de ska koma till andra sidan men jag kan inte hjälpa dom :(

men jag ska absolut testa det du skrev tusen tack :)

http://www.nattstad.se/LillaGullungen

Fjäril
1

Men om du börjar med att föreställa dig ett ljus i ditt hem. Föreställ dig det renaste och klaraste ljuset du kan tänka dig och be samtidigt om att de som är där, får komma till sin rätta plats (fint av dig att tänka så)

Återkom gärna igen om du behöver fler tips.

Tack för att du delade med dig Glad

Sajtvärd på Övernaturligt

zemira
0

Hej,

det kan vara så att de kom till din läegenhet tillsamans med din pojkvänn, att de följer honom och inte dig men så klart att du också blir påverkad.

Lått honom flytta ut några månader och se vad som händer, de kanske lämnar din legenhet när han gör det.

I så fall vet ni att det är han så måste ta tag i detta och lösa en gång för alla.

Lycka till