Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 3577 ggr
nicesandra
0

Budskap i meditation?

Hej!

Jag är nybörjare i det här med andlighet och meditationer. Har gått i meditationsgrupper några gånger då vi gått igenom en meditationsresa, mycket spännande! och är väldigt intresserad av detta andliga, men som sagt, färsk! :)

Igår satt jag vid havet och "mediterade"? ja, vad krävs egentligen för att jag skall få kalla det meditation? Jag försökte i alla fall koncentrera mig på mitt innersta. Inte öppna några chakran eller så. Och så bad jag om budskap. en färg, ett djur och en växt, en i taget.

jag fick: indigo-blå, rådjur, ros. rådjur och ros handlar om att jag skall öppna mitt hjärta och använda mig utav min kärlek.

och indigo-blå färgen står för stark vilja och beslutsamhet - hur kan jag tolka detta? är det något jag behöver jobba på? behöver jag bestämma mig för något? behöver jag blir bättre på att bestämma mig, fatta beslut? är inte så bra på det… lite hjälp här?

Otroulig
0

Hej, det är nog endast du som kan känna vad som är rätt. Men nåt som slog mej är även att blått står för halschakrat och kommunikation.  Att du kanske skulle må bra av att förmedla och kommunicera dina tankar eller känslor…

Roligt att du fick så tydliga bilder!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Olivergb]
0

Rådjurets stora uttrycksfulla ögon för med sig en iaktagare som studerar omgivningen och rör sig med lätthet framåt.

Att iaktaga och omvärdera bilden av den tidigare bilden av verkligheten,att släppa de som inte förde gott och låta dom gå åt sitt håll.Och rådjuret går vidare till en bättre och kärleksfullare verklighet.

Gaiatri
1

Så bra att du fått tydliga bilder och budskap i meditationen. Jag tror att förståelsen med den indigoblå färgen kan klarna efterhand som du fortsätter meditera. Och såklart att du kan kalla det meditation Flört när du mediterar och kommer i kontakt med din intuition och lyssnar inåt.

Ghosthunter
1