Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 1119 ggr
Miiiz
0

Kvinnan i min dröm.

Skrev tidigare om en dröm jag hade med en kvinna som skrämde mig, och hur jag hade det i min dåvarande lägenhet.

När jag tog beskedet att jag skulle flytta var det som att kvinnan lugnade ner sig, presic som att hon trodde att jag skulle ändra min åsikt om att flytta ifall hon inte störde mig mera.

Ida så tog jag de allra sista sakerna ut från lägenheten. Och när jag tog ut ett bord ur hissen och en matta så tyckte jag mittiallt att kvinnan stod brevid mig och hennes ansiktsutryck, hon var arg.

Och jag såg en kvinna (bara några sec.) brevid mig ist för mattan. I nästa sekund märker jag att det var mattan som legat i sovrumnmet.

Och jag slutade ju sova i mitt sovrum eftersom känslan var obehagligast där!!

I allafall så har jag inte fått någon obehaglig känsla i min nuvarande lägenhet men saker och ting har börjat flytta på sig. Först trodde jag att det bara var stressen jag hade på, men jag kunde inte undvika det att min sons fpa -  kort (alltså kortet man skall visa om man far till doktrn eller som man skall visa om man skall ta ut mededin så att det blir billigare) Jag kom så bra ihåg när han lekte med en påse det låg i hos sin pappa, det var på en annan ort! Jag tänkte när det var borta att det hade säkerligen farit under mattan, men då jag inte hittade beställde jah nytt.

Hittade ida i sovrummet under matten i min förra lägenhet.

Men det har npg flyttats på andra saker med eller saker är på platser som min son inte räks till och jag själv ställer frågan " varför skulle jag ha satt den dit?"

Sedan så tror jag att den som bråkar med mig alltid har kaffe klockan åtta på kvällen, för alltid vid klockan åtta börjar det dofta nybryggt kaffe i min lägenhet.

< you gotta hold on, no matter what they say.>

<If you fail to be strong, their gonna have it just their way.>

Gaiatri
0

Min farmor gjorde alltid kaffe till 19.30 och nyheterna. Som en klocka!

Miiiz
0

Det är egentligen ganska mysig , jag älskar kaffe doften. Men jag älskar kaffe med så det är ganska störande att känna doften men veta att inget kaffe finns :)

Men trivs mycket i min nuvarande lägenhet, men ser ändå dock framemot att flytta till min sons pappa.

< you gotta hold on, no matter what they say.>

<If you fail to be strong, their gonna have it just their way.>