Tidigare liv.
Tjena!
Jag undrar om det finns en möjlighet att få en insikt om tidigare liv på ett någorlunda billigt(gärna gratis) sätt?
Varför jag undrar är för att jag har en nästan onaturlig dragning åt det keltiska och druider osv, trots att jag, mig veterligen, inte har några kända förfäder därifrån. Visst, min mor sade en gång att jag hade vallonskt påbrå(Belgien som är ett gammalt keltiskt område), men grejen är den att en vän för ett tag sedan gjorde en "läsning" på mig. Visst det var på fyllan, men det intressanta är att hon, iaf då, inte visste så särskilt mycket om mig och började rabbla om "England, Skottland, Irland), det var skumt minst sagt och hon själv minns tydligen inte detta.
Tusen tack på förhand!
Mattias
Ingen?
Skulle vara hemskt intresserad av det samma faktiskt :)
Tyvärr vet jag dock ingen som gör sådana avläsningar..
I want to be like the patronsaint of reality.
Hej gå in här www.bildtolkning.com/ och gå till "sortiment" sedan väljer du "Meditations-CD" och efter det "Regression"
Denna CD kan jag varmt rekommendera. Den tar dig tillbaka till tidigare liv. Hur lätt som helst.
Lycka till.
Här är en tråd inom ämnet tidigare liv:
http://andligutveckling.ifokus.se/discussions/4e18c9d388f4724e6d002967-tidigare-liv#discussions-3
Brian Weiss har skrivit böcker i ämnet, även CD's som ska fungera som nämnt i ovan inlägg: