Frågor om Aura & Stenar
Hej! Jag har några frågor som jag skulle vara tacksam om någon svarade på:
1. Jag har ett par stenar(olika sorter.) Kan man lägga någon i ett rum så att det blir sådan "effekt" som det ska bli? Eller kan man bara hålla i dom för att de ska fungera? Får bara jag ta i mina stenar?
2. Jag vill komma närmare på ämnet Aura. Kan någon tipsa mig om någon bra nybörjarbok?
3. Detta är en fråga som jag fick upp i huvudet nu, finns det något som heter vattenhäxa? Och vad gör en vattenhäxa för något? Jag såg på en film där det var en person som sa att hon var en vattenhäxa.
Ha det bra
För mig är det så att vem som helst får ta i mina stenar och jag ha stenar liggandes lite varstans. jag upplever att de gör effekt bidrar med sitt genom att bara ligga där och vibrera. Förr använde jag dom mer på/med mig, men inte nu längre.
Jag vet inte om någon bok om just auror, kanske någon annan gör det.
Vattenhäxa har jag aldrig hört talas om.
Föreslår att du går in på HealingIfokus, där finns mycket att läsa om dessa ämnen.
Cilla
#0 Jag har hela sängen full av snökvarts, ametist, rosenkvarts….jag köper de plattaste stenarna jag hittar 
jag har alltid en turkos runt halsen och en elefantjaspis i sängen.det funkar hur bra som helst.
Ja,jag har alltid med mig en liten schmanpåse i portföljen också. Och har ametister i mina kavajfickor. Better safe than sorry 

Jag har flera ädelstenar stenar och drar mig till dem. Lägger dem ex på hjärt chakrad när jag är orolig. Kan dock inte påstå att jag kan något speciellt om dem eller om det funkar.
Om jag får så lägger jag till en fråga om naturstenar också har krafter exempelvis de jag nyligen plockat på stranden i Bxelkrok på Öland. Jag upplever det så helande och renande att gå där och plocka och hålla i dem. Jag blir liksom lugn av dem. Någon som vet??
//C
Jag har fått en jättevacker Bergkristall av min son, en sådan som det finns en "ande" i , det heter något speciellt men har glömt vad det var nu..jag kan inte bära den på mig mer än knappt en dag, för sedan får jag ont i "hjärtat" eller i närheten av det..och det är just där som stenen hänger nära…kan det vara den som påverkar med sina vibrationer då? för annars är det inga roblem..
U R us
#7 låter väl inte helt omöjligt. Jag har många gånger upplevt stenar och kristallers påverkan på både hjärtat och tredjeögat.
Hej!
Jag har en fråga angående aura. jag har hållt på ett tag nu med att försöka se aura och jag har kommit så långt att jag ser det här vanliga vita energifältet runt om. men om man vill gå djupare så att man börjar se de olika färgerna. kommer det av sig självt sen när man tränat tillräckligt eller måste man göra på något annat sätt sen??
MVH// Ronny
har en granitbit på tolv kilo med flera hundra bergkristaller på uppe på övervåningen, där det oftast är andlig aktivitet. sover där uppe i bland, brukar ha sälsamma drömar då.under blocket är det en massa certiner. min pappa var bergsprängare, och hittade blocket i tunneln de höll på att bryta.
# 10
å vad härligt, tänk att ha en sådan sten! 
U R us