Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 11793 ggr
elise93
0

Drömma om tornados - Drömtydning

Hej jag har under en längre tid drömt om tornados till och med flera gånger under en vecka. Jag drömmer att dom förföljer mig och dyker alltid upp där jag är. Jag känner starkt obehag av drömmen och vill bara fly men alla som är runt om mig är väldigt passiva vilket gör att jag måste "hetsa på dom" tills de lyssnar och följer med mig för jag vill inte att någon av dom ska sugas upp eller försvinna. Det känns alltid som att den är efter mig hela tiden…men den får aldrig tag i mig. Är det någon som har bra erfarenhet av drömtydning och vet vad detta kan innebära? Mitt liv är ganska lugnt och skönt just nu och det finns inga direkt orosmoment sådär förutom att igår så var jag tvungen att ta ett blodprov vilket jag helst ville slippa då jag lider av nålskräck. Men jag gjorde det ändå och det gick hur bra som helst det har nu botat min rädsla. Det kanske har något med det att göra? Eller är det någon som har haft liknande drömmar och vet vad det handlar om dela gärna med er…"Förvirrad tjej"

[rore]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ja dessa drömmar kan vara minst sagt förvirrande. har själv haft dem för x antal år sedan. Innan jag företog min inre resa.

Dessa drömmar symboliserade min egna rädsla för att ta ansvar för mina känslor, tankar och handlanden i förhållande till andra människor.

Framför allt till min familj. Både den familj jag växte upp i och den som jag själv som vuxen skapat..Dessa drömmar speglade mitt förflutna och händelser som jag inte ville kännas vid… och visade samtidigt att mönstret var återkommande i min nya tillvaro.

Jag kände mig jagad och hotat i drömmen och upplevde omgivningen som passiv.

Vet inte om det kan vara till hjälp för dig?