Hjälp
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag undrar ifall det är "normalt" att få skakningar i hela kroppen (kraftiga) vid en seans
normalt & normalt, men kan det hända
Vad jag har uppfattat så är mina upplevelser aldrig lika andras.
Jag har försökt hitta folk som upplevt likande saker som jag men det är svårt då våra upplevelser tydligen ska vara unika.
Din kropp kanske försöker berätta något för dig under dessa skakningar. Mitt råd till dig är att du fokuserar på vad det är du känner inombords när detta sker så kanske du kan förstå dessa skeenden.
Våra kroppar brukar kunna ha budskap till oss och i bland kommer dessa på de mest underliga sätt.
Jag tycker att det låter märkligt. Jag är inte insatt inom detta men om du går in på medialt.ifokus så kan de ge lite mer information vad som kan ske på seanser och varför.
Skakningar i kroppen uppfattar jag som att någon energi vill få plats, och kanske uttryck, men blir av oss själva undertryckta. Man spänner emot, antagligen omedvetet… Vilket gör att energin får uttryck i musklerna under korta intervaller. Alltså ett skakande.
Så antagligen kan det hända. Energier finns ju inom oss, och vill väl gärna få uttryck. Under vissa övningar, så kan nog mycket energi frigöras på en gång.
Kan man inte kontrollera energiflödet, så kanske man borde fundera på om man egentligen vet vad man gör?
Kan få skakningar (vibrationer) i kroppen när jag ska sova. Upplever det som obehagligt. 
#0 Vill du beskriva lite mer om vad som hände och hur du upplevde det? Det kanske kan finnas lite olika förklaringar eller erfarenheter av olika upplevelser.