Magiskt brölopp
Magiskt brölopp
Magiskt brölopp
Blivit rekomenbderad denna sidan av en god vän.
Jag vill inte kalla mig varken häxa eller något annat, men jag har fått en ritual till mig att utföra framåt våren sommaren vid en treudd ute i skogen i närheten av där jag bor.
Har pratat lite granna med folk som säger sig kunna lite eller något och de kallar det jag fått till mig för ett "Magiskt Brölopp"
Ska i vart fall ta mig till platsen med min flickvän och gå in i treudden med kärlek, öppenhet, ärlighet och bara sanningar. Vi ska gå till en speciell plats i treudden (en ring av nio stenar) göra i ordning för att tända en brasa inför natten. Sedan i skymningen ska vi klä av varandra kläderna och älska från ljus in i och genom mörker tills gryningen åter kommer och först då får vi låta oss båda komma. Ska klä på varandra kläderna och under samma procedur som på väg in. Finns en hel del fler detaljer, men de är personliga.
Har försökt finna att läsa om detta, men hittar ingen info om det, inte mer än att det ska kallas för sexualmagi och vara otroligt kraftfullt, *som om jag inte visste det redan*
Någon som vet vart man kan finna och läsa om detta?
Söker i flera forum för att se om någon har idéer som kan föra mig till något nytt
Ja….att hetsa upp varann en hel natt kan väl inte bli mer än MAGISKT när man äntligen i får komma i ljuset av gryningen…
Du kan nog skapa din egen ritual utan att följa några regler.
Det enda som krävs är ditt syfte med ritualen och vad du vill att den ska ge dig.
Sen skapar du reglerna själv.
Lycka till!
Jo, men jag har aldrig utfört något sådant här ritual grejs innan, och tänkte att man kanske kunde läsa på lite om det, men av någon anledning så är ju sexualmagin tabu lagd.
Ganska komiskt med tanke på att vi lever i en tidsålder då porren ökar med drygt 300% årligen världen över.
Vad är det för fel på att släppa lite på det magiska så att andra kan ta del av det?
Är du säker på att porren är i POSITIVT syfte då?
Finns mycket shopping som också ökat lavinartat de sista åren, är detta också för mänsklighetens bästa?
Spelmissbruk, alkohol, sexberoende m.m…..
Sex är ett behov, men när har det blivit ett beroende eller en kanalisering för något annat?
Gör det som är rätt för DIG och ha ditt magiska bröllop med de fakta du redan funnit.
Räcker inte det?
/Lena.
Det finns en väldigt bra bok som heter "Håll glöden levande med tantrasex" av Diana Richardson.
Vänligen/Magica
#4 Tack, den boken ska jag försöka införskaffa så jag får lite mer kött på benen.