Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 3811 ggr
jepp65
0

Uppfattar doft som inte finns ?

Hejsan alla, jag är ny här på sidan och hoppas kunna finna svar på saker framöver här.

Just nu undrar jag över en sak här i mitt hem. Det är så att för nån månad sen började jag uppfatta rökdoft i hemmet, och får inte bort det. Får ju tillägga att givetvis kollat alla ventiler, fönster, har vädrat sprayat med dofter men ändå så finns doften kvar starkt.

Det försvann nån vecka men tillbaka igen, och just nu denna kväll nästan så ögonen tåras, ungefär som man suttit vid en rökig eld. Har teorier givetvis, och vet att minst 2 andliga väsen finns i hemmet, kan inte uppfatta det själv (ännu) men 2 oberoende av varandra källor har sagt detta. Så vill lämna en fråga för och se om nån med kunskap och kanske med visit här spirituellt kan säga nåt om detta till mig.

Alla svar tas emot intressant och öppet.

Mvh Jeppe

Ps , osäker om var jag ska lägga in den under, så hoppas det blir rätt.

Ds

JonasDuregard
0

Känner andra människor doften?

jepp65
0

Nej inte bland vänner o bekanta.

JonasDuregard
0

Är du intresserad ev en möjlig naturlig förklaring? Känner mig skyldig att åtminstone påpeka att det finns en del sjukdomar som har lukthallucinationer som symptom, så om det fortsätter kanske ett läkarbesök kan vara en bra idé.

/J

Gaiatri
0

Du får nog mer svar om du ställer frågan på någon av de mediala sajerna på iFokus. Här på AU är det utvecklig av själskontakt som är i fokus…

Övernaturligt och Medialt

jepp65
0

JonasDureg:
Jo jag vet att det kännetecknas som hjärntumör, men doften är bara hemma inte om jag är hos någon annan, så därför jag uteslutit detta. Men tack för svar :)

Gaiatri:
Var osäker på var jag skulle lägga frågan, hoppas även svar på hur jag ska kunna lära mig synlig göra vem det är som befinner sig i lägenheten. Vet som sagt att minst 2 andliga varelser finns här, en man som ska vara släkt långt tillbaka i tiden och vars ögon jag ärvt. Sen en äldre kvinna som enl sista jag hört ska guida mig med kunskap och lära, men otålig själ som jag är så är nyfikenheten stor. Kan även säga att rökosen kommit efter en nära väns bortgång i somras och fick kontakt med en person som jag gjorde hemsida till, efter det så kom rökdoften första gången, var några veckor, försvann men tillbaka med samma intensitet igen.

Så tar gärna svar på andlig utveckling i detta inte bara fenomenet.