Energier i omlopp?
Är det bara jag som uppfattar den senaste månaden som väldigt omvälvande? Människor runt mej antingen krisar eller förändrar sina liv drastiskt och går mot något nytt? Jag kanske bara projicerar, men det känns som att det är förändringens tid.
Jag tycker det känns som att det är mycket energier och att det är höga eller starkt andliga energier i omlopp. Jag har inte observerat nån stor skillnad i att det är mer förändring i min omgivning än de senaste åren. I min omgivning har förändringen gått på högvarv i några år nu, men jag ska vara lite mer observant och se om det är mer förändringar på gång än vanligt…

Håller med om att det är mpnga förändringar på gång.
Dels min egen :-9
Men har kompisar runt omkgring som gör väldigt märkliga drastiga förändringar som jag inte förstår mig på.
Läs Callerman. Han säger att det sker ett kvantsprång i människors medvetande nu i sommar. Man gör sig av med sådant som kan inte längre behöveri sina liv. 17-18 juli är dagar när vi lämnar natten och går mot dag. Då blir fler medvetna om att vi inte är separerade, och att det finns en kosmisk plan för oss alla. Att släppa det egoistiska tänkandet och be för det högsta och bästa ,kommer att ge oss större glädje och öppnar för andra energier att komma in i våra liv. Släpp taget. Då får Kärleken störe möjlighet att komma in i livet.
#3 Intressant, har fått till mej att "allt skulle bli bättre" om några veckor. Jag kämpar definitivt med att släppa taget. Tack amier, dina sista ord är verkligen vad jag behöver. Tack även ni andra.

Ja, VERKLIGEN! Senaste två månaderna har varit total kaos både för mig och folk runtomkring. Och det intressanta var att jag redan vid nyår bara kände det på mig, jag sa det till min sambo att detta året kommer att vara ett stormigt årpå många olika plan och vis… och hjälp vad rätt jag hade! Det har hänt mer de senaste månaderna än i hela mitt liv känns det som just nu…
Så, ja, jag kan inte annat än att hålla med. Och vad intressant att det är fler som också märkt av det… Vad beror det på kan man undra… Det känns onekligen som om det är mycket energier i omlopp…
/Ina

Jag håller med.Det är ljusa energier i omlopp, och de trycker liksom på allt skräp som ska upp och ut och rensas bort.Det kan bli väldigt intensivt, men är alltid värd mödan
.
Jag får tröst av bilden av att skura ur en skitig gryta - först måste man skrapa med svinto, tills all skit flyter upp och det ser helt hopplöst ut.Sen sköljer man med rent vatten och tada -grytan är ren och fin.Sen brukar man ju få göra detta i flera omgångar förståss..
.
#3 Jag känner en sanning i detta. Att släppa det egoistiska tänkandet är inte gjort i en handvändning, det ser ens ego till
…det är bara att försöka minnas vem man ÄR. Om och om och om igen…..