kanske ska förklara lite att den är ju inte olaglig så länge den inte trycks… det är ju så att när det inte finns en ansvarig utgivare så är en sådan tidning olaglig i tryck. 
En tidning utan både ansvarig utgivare och utan namn eller åtminstone signatur under artiklarna, är för mig något väldigt konstigt.
Innehållet i artiklarna verkar intressant efter det jag ögnat igenom dem. De blir inte sämre av att skribenten/skribenterna ger sig tillkänna.
Tride.
Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling
"Livet är inte lätt men intressant" storafamnen
#2 håller helt med
men som sagt somligt är intressant dock…
Jag har läst artiklarna lite mer noggrannt, och även om det står en del intressanta saker där, är jag inte tänd på idén om anonymitet. Jag tror att utvecklingen i den offentliga debatten måste ske på ett helt annat sätt.
I dag hörde jag på radion om en intressant film - handlar om Palestina före 1948, och som inte visats i västerländska media. Inte heller i Svensk TV, trots att de fått erbjudande om att visa den. Det skickas en massas filmer till TV som inte visas. Så är det, och man kan tycka om det eller inte, men jag tror inte att en journalistik utan ansikte är lösningen på problemet. Det blir lite av krypskytt över det hela. 
Hur fick du tidningen? Vet du vem som sänt den till dig? jag får ibland mejl med bifogade artiklar om konspiration, Bildeberg-gruppen mm sånt. Intressant att läsa, men för mycket av det skapar paranoia, inte medvetenhet och fritt tänkande. Som jag ser det i alla fall. Eftersom jag själv har en konspirations-teoretiker inom mig och gärna går i gång på den sortens material, måste jag också vara försiktigt, så jag inte snubblar in i ren destruktivitet.
Det gäller att hålla distansen och dörrarna öppna för andra möjligheter. 
Tride.
jag fick se den på Toxiska epistlar som jag läser då och då. 
Inget jag hört om, men nu vet jag, så kan jag ockå läsa.

Tride.