Di Leva i Borås!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
MIRAKLET som skedde var att efter en låt uppenbarade sig denna enorma fågelflock och svävade över oss alla
och Thomas pratade om dom….
sedan fick jag ytterligare en svängom med gubben till just denna låt….
på torget inför ett gäng flinande människor…. romantiskt så det förslår igen…. ( senaste var det ju Elton John som fick äran av vår dans
)
Vad härligt Mariann
Vi hade planer på att gå och lyssna men det blev inte så
.
Vi hjälpt sonen att flytta och renovera och ville bli klara med det sista då han börjar arbeta i dag.
Vad kul att ni fick en dans,du och maken.
Nilla

Di Leva är en speciell person….han går sin egen väg trots så många som hånar honom, men han lyssnar till hjärtat! Han vill ingen något ont, bara gott…svårt att förstå det hat han väcker i så många…
#1 du vet inte vad det var för sort fåglar…? Alla djur kommer ju med särskilda budskap
Jag skulle ju gärna vilja se ett foto på dansen, jag…
Finns inget foto på den….
jag har heller ingen aning vilken fågel det var, den måste ju ändå varit stor… men vilka fåglar av hyfsad storlek flyger i stim? Heter det stim när fåglar flyger så? ja det heter ju flock, men just när alla simmar som sillar fast i luften?

Det var en magisk kväll, Di Leva fick hela publiken med sig, mycket skickligt tycker jag…
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Åh, jag tycker så mycket om Di Leva..önskar att jag hade varit med!
~ Medarbetare på Tarot ~

Jag var åxå nere och kollade in honom. Man blir så glad av honom. Ja det var coolt med fågelflocken. Har ingen aning om vad det var för fåglar, men de såg inte så stora ut. Det var som om de dansade på himlen.
Sen stod det i tidningen idag att det varit en ovanligt lugn torsdagskväll, fast det varit mycket folk på stan. Kärleksbudskapet kanske gick fram till de flesta.
Ja han för söt denna Di leva, han fick hela torget till en kosmisk orgasm, de ni.
kram på er
#7 ja det var en enda stor orgams och den hade för min del kunnat få pågå i dagar… veckor… år…. 

#8 eller hur.

Vad ni är söta!
Jag appellerar för fler kosmiska orgasmer!
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
The Winner Takes It All med Thomas DiLeva är inte helt fel.

Hej allihopa! 
Vilken härlig upplevelse ni fick som såg Di Leva, jag hoppas det kommer fler som Thomas. Världen behöver många ljusarbetare.
Kram / Toyan

Det ser ut som Kajor en slags kråkfågel, asätare bl.a…
Satyat Nasti Paro Dharmah
Sajtvärd på Existens och Filosofi.

Jag är absolut ingen fågelexpert, men när Marianne skrev om att de kom i "stim" så tänkte jag på trastar…de kan ju komma i en flock ,slå sig ner i körsbärsträdet o äta upp varenda bär på en minut o sen flyga vidare…

oooooo, känn på denna:
KAJA:
"mitt budskap är att tillsammans är vi starka.Det är fördelaktigare när många verkar för samma sak.Skapa med hjälp av andra."
ja de kom i stim, flög runt länge i en enorm flock och på givna signaler vände flocken, de såg exakt ut som ett sillstim fast i luften…. de dansade i luften…. i mjuka böljande rörelser…
Dottern ser dem ofta i stan…. hon är ju där och går på ett gymnasium… jag har aldrig sett dem…

Ni kan besöka honom i Stockholm och få enskild vägledning. :)
Skicka mail till: cosmiclight@telia.com
Kul! Fåglarna har ju lite högre vibbar än oss - så de kommer så klart när det är sådana evenemang på G! 
--------
Ett litet tips kanske?
De som har möjlighet att besöka Sthlm tors-fred 10-11/12 - kan ju komma till Nybrogatan 7 (Östermalm).
Där har Katarina Di Leva en julmarknad:
Välkommen på julmarkad utöver det vanliga…?
VÄLKOMMEN PÅ HÄRLIG SINNLIG JULMARKNAD!
JEWELS of LIGHT och TEMPEL~THÉ
på CHAMBRE SEPARÉE NYBROGATAN 7
Torsdag 10 dec 16 ~ 20 Fredag 11 dec 12 ~ 18
-------
T-banan t Östermalms torg - sedan ett kvarter att gå (se bild)
Ja ska iaf dit på fred å kolla lite 
/L