Ser du färger , auran mm ?
Ser du/ni Färger?
Ja försöker på denna sida oxå :)
Hade satt in på fel sida från början!
Jag undrar om du ser färger när du ser en människa?kan ni se ljus?
Har hört om de men fattar inte va som menas med ljus,man kan tex höra att ett medium säger -jag ser ett ljus som lyser starkt från ditt hjärta,och huvud!
Men va menar dom me de?har aldrig fått förklarat för mej! Va är de för skillnad på ljus och färger?är färger de som hör till aura och chakran?
Och sen kan dom säga att din själ din aura lyser väldigt starkt????
Ok va menar folk när dom säger de till varandra?
Konstiga frågor kanske,men kan ni svara så blir jag jätte glad

Hej, Tarzan, och välkommen till AU!
Vi har olika talanger när det gäller att se auror kring oss själva eller varandra.
Det är svårt att svara för vad andra menar när de säger att de ser ljus och annat. Nästa gång du hör någon säga att han/hon ser ljus o dyl, tycker jag du skall fråga den personen vad som menas.
Själv har jag, vid vissa tillfällen, sett ljus och färger stråla ut från en människas kropp. Jag har även sett ljus kring grupper av människor i speciella situationer, tex när de lyssnar på andliga föredrag och koncentrerar sig gemensamt på vad som förmedlas.
Det är en hel vetenskap kring detta med våra olika kroppar, utstrålning och sådant. Det finns också böcker om detta, dock kan jag tyvärr inte komma på någon titel att rekommendera just nu. Vi är inte bara vår fysiska kropp, men har också mer subtila kroppar, som vi kan vara mer eller mindre medvetna om.
Tride.
Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling
"Livet är inte lätt men intressant" storafamnen
Ett ps:
Enligt min uppfattning/misstanke finns de som överdriver betydelsen av att "se" auror och ljus. Visdomen sitter i hjärtat och i viljan att utvecklas. 
Tride.
Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling
"Livet är inte lätt men intressant" storafamnen

Alla har vi olika färger i våran aura. Färgerna berättar om hur vi är hur vi mår osv.
Det finns de som kan se dessa färger och ljus när de tittar på en person. Vissa kan genom träning se. Man ser med det tredje ögat.
med tredje ögat? då kan vi vanliga inte se sånt ,sånt kan man ju knapppast träna in eller? att se färger och ljus?

jodå, sånt kan man träna!
det tredje ögat sitter mellan de två som man ser, i mitten fast en liiiiten bit över. träna på att "se" med det ögat! jättesvårt att förklara, jag är verkligen sämst på att förklara men ja… det är så jag kan säga det
HUR SKA JA VETA ATT JA SER PÅ DEN PÅ RIKTIGT OCH INTE FANTISERAR?HUR TRÄNAR MNA TYP? NÅTT BRA RÅD?

åh det är så svårt att förklara>< jag är verkligen sämst på det förlåt :(
tänk dig att du har ett öga där jag förklarade förut. så typ koncentrerar du dig på att försöka "se" med det ögat.
Då försöker jag mig på att belysa detta lite annorlunda.
Om det är astralt ljus man "ser", vilket det oftast handlar om till 90% så är det faktiskt solar plexus man ser via. Solar plexus kallas också lilla hjärnan och under större delen av vår utveckcing är det via solar plexus man ser.
Sedan efterhand så uppstår en syn via tredje ögat och för den som verkligen vill sätta sig in saken så läs här och även här
även denna serie om människa känn dig själv är läsvärd

Cassandra Eason har skrivit en bra bok i ämnet, där hon också har med en massa övningar man kan göra för att träna upp denna förmåga.
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
# 9 vilken bok? den heter ?