Lukt av ande?
Kanske lite konstig överskrift, men jag undrar om andar kan skicka lukter som man förknippar med dom?
Har jag skrivit i fel kategori så får ni gärna säga till då jag är ny här på sajten 
Hej
jAG TROR PÅ DETTA.
BLAND ANNAT SÅ HAR JAG OFTA SVÄRFAR PÅ BESÖK…
HAN TYCKTE DET VAR GOTT MED ÖL!
LUKTAR OM HONOM MED
,HAN GILLADE ATT SITTA PÅ VÅRAN GAVEL OCH TA EN ÖL OCH NJUTA.
SÅ ABSOLUT, MAN KAN KÄNNA DETTA
MVH VITLILJA
Det är nämligen så att min mor gick bort för 3,5 år sedan (endast 48 år gammal). Jag hann iof flytta in i min nuvarande lägenhet ca 3 mån innan, hon har dock aldrig varit hos mig då vi bodde ganska långt från varandra.
Men lite nu å då kan jag känna lukten av cigarett rök, ingen annan som varit i mitt vardagsrum (det är alltid där jag känner av det) samtidigt har känt den doften. Jag trodde där ett tag att jag var tokig, sprang ut på altanen och kolla så ingen rökte här utanför, men har aldrig sett eller känt något ute och grannarna ovanför röker inte inne så kan ej vara via ventliationen.
Har en stark känsla av att hon är närvarande, men detta är så nytt för mig så man blir lite osäker ju
#3 jobbigt eftersom du ej själv röker , antar det då du sprang ut o kollade. Be henne sluta röka hemma hos dig vetja. Jag skulle inte vilja ha röklukt hemma hos mig iallafall :)
Lite OT - Ja kände iaf parfymen fr min healer när hon skickade distanshealing till mig (tiotals mil emellan). Andra ggn var tidig morgon å ja visste inte ens att hon skulle skicka då - men ja kände hennes kroppsdoft eftersom den inte doldes av ngn parfym…
Så ja vet absolut att man iaf kan känna dofter som följer med dessa energier! Ja ser inget som hindrar att de följer med andra energier åxå.
/L

Jag kan känna doften av rakvatten som min pappa använde.
#3 Det stämmer att jag inte röker själv
. Det där med att be henne sluta röka här är nog ingen större idé, jag bad henne att inte röka på ett speciellt ställe då hon var vid liv, men hon var tvungen att göra det ändå. Så är som lite hennes charm att gå emot vad jag säger. Jag har dock försökt prata med henne och det har blivit lugnare, nu får jag oftare känna hennes doft..som luktar iof rök, men är inte riktigt lika stark.
Ja just d..kom på att jag måste till minneslunden idag, hon skulle ha blivit 51 år i år..
Tack så mkt ni andra, då vet jag att hon är med mig och visar sin närvaro iaf 
Ok lycka till på minneslunden så hörs vi. ha en bra söndag.

Både min man och jag kan känna cigarettrök här hemma emellanåt. Min man tror att det är hans pappa som kommer på besök (han gick bort för 3 år sedan). Alltid trevligt med besök :). KRAM

Ibland finns en herrdoft (gubblukt) i min dotters rum trots att ingen varit där inne förutom hon och jag. Jag har fått fram namnet Erik några gånger och sedan när jag frågade henne om hon sovit gott en morgon svarade hon att "nej, spöket var här", vad heter det spöket då? "Erik" svarade hon. Så någon som heter Erik är här men vet inte varför…