Skulle någon vilja
Hej!
Finns det någon som vill lägga en stjärna för mig och svara på hur det kommer till att bli med mitt jobb?
Och kommer jag till att få lugn och ro från barnens pappa?
Många kramar
Jannica
Hej Jannica och välkommen hit.
Vi på andlig utveckling sysslar inte på med att lägga tarot och spå andra människor. Om du läser fliken "om sajten" så får du lite större bild av vad vi fördjupar oss i här. Andlig utveckling är själsintegration.
Du är självklart varmt välkommen att läsa och studera här, grunna över vad du läser och fråga. 
Hej
Du kan ställa sånna frågor på övernaturligt =)
#2 Tror inte det. Jag har hittat en tråd på ÖN där de avsäger sig personlig rådgivning.
Tride.
Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling
"Livet är inte lätt men intressant" storafamnen
Det kan ju bero på att många försöker försörja sig genom att lägga tarot och spå människor. Att då många börjar göra det gratis gör ju att möjligheten till försörjning minskar…
Det bästa är vl egentligen att man söker upp någon kunnig och betalar för tjänsten.
Det finns en annan aspekt också av att låta 'vem som helst' spå dig.
Du har noll koll på vem du släpper in i dina energier. Och bara för att folk är duktiga på att spå, sysslar med andlig utveckling eller är mediala betyder det inte att 'kanalen är ren' så att säga.
Jag trodde naivt nog väldigt länge att andligt orienterade människor på något vis skulle vara ädlare på något vis men det kan vara rakt motsatt.
Om jag var som du skulle jag spara ihop en liten peng eller göra någon omprioritering om du har en tajt ekonomi för att sedan gå till en person med bra referenser. T ex så gillar jag den där radiohäxan som Mix Megapol använde i många år och kanske fortfarande men nu lyssnar jag inte på dem längre. Henne hittar du på en googling.
Att bli 'spådd' är ett viktigt steg att ta och därför så tycker jag att det på allvar men kanske inte för allvarligt för att använda en sliten klyscha. Det är viktigt att komma ihåg att en tarotläggning är en förlängning av din egen energi och att det är en ögonblicksbild. Att gå till medium kan man se som att förekomma. Man får då en chans att styra om, prioritera om osv beroende på vad korten säger.
Elle rköp dig en egen kortlek och testa lite på egen hand. Se vad du känner inför korten och så kan man läsa lite i t ex Thomas Jönssons bok eller om du köper en Osho-lek så fäljer det med en liten förklaringsbok osv.
Lycka till!
Kan bara hålla med #5. Jag använder mig av Osho tarotlek, som kännns mitt i prick och de talar alltid sanning, som jag ser det. Väldigt vackra bilder , som är en njutning i sig.
Där står också hur du kan lägga dem.
Men viktigt att förstå är att förutsättningarna ändras , så det som är sant idag , är inte det imorgon, beroende på vilka val du gör.
Lycka till !