Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 3287 ggr
[Mariann]
0

Esoterisk studiegrupp på AU?

Hur är läget här för det? Finnes det ett behov av en sådan grupp?

Det går ju utmärkt att bestämma en dag och en tid där ni träffs här och chattar, man kan också mycket väl starta med en meditaiton på 10 minuter och sedan går man igång och pratar.

Det är lätt för mig att sätta in alla i en dold grupp som bara bli synlig för just dessa anmälda medlemmar.

Gör gärna en intresse anmälan här i denna tråd.

DaVinci-dotter
0

Självklart intresserad, det vet du redan!

Lionadh
0

Också intresserad, givetvis!

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Albin-
0

Jag tackar ja till det här fina erbjudandet.

Ajnstajn
0

jag testar gärna. Hehe är trött på alla inlägg OM esoterism, nu vill jag delta i samtal som ÄR esoteriska och se vad det innebär.   =)

gyllenehjartljuset
0

Jag vill självklart vara med. Glad Hoppas jag kan få någo att fastnaObestämd

[Mariann]
0

KUL!!

Vi väntar lite till ifall fler vill hänga på och startar upp i augusti blir lagom, eller vad tycker ni? fler kan ju vara på semester och inte vara vid datorn just nu…

Skriv här i tråden vilka dagar som passar för var och en av, jag utgår ifrån att deet är en kväll som passar bäst vid 20.00 blir det bra?

Eftersom jag o Lionadh har ett rullande schema angående ett tempelmöte på nätet så kan det tyvärr inträffa att vi två inte kan delta vid något enstaka tillfälle.

Jag vill också poängtera att vi gör detta i hop alltså är inte jag någon som "bestämmer" utan detta är ett grupparbete, vilket är väldigt viktigt för mig att göra klart.

[dahliamoon]
0

Jättespännande! Jag vill absolut vara delaktig i detta.

Albin-
0

Jag kan alla kvällar.

gyllenehjartljuset
0

Jag har ett rullande chema på 12 veckor där jag börjar jobba kl 9 eller 8.45 så det spelar ingen roll för mig. Jag kommer alltid att missa någon gång. Måndagar har vi ljustjänst till kl 8, Onsdagar har jag barngympa till kl sju så den dan kan bli lite stressig. Men jag hänger på de gånger jag kan. Kan ju bara bli lite sen de dagarna om jag inte jobbar.

kram

szirius
0

jag är också medGlad

DaVinci-dotter
0

Redan 8 anmälda! Hurra vad glad jag blir. Det är så skönt att se att det äntligen börjar hända saker. Som jag väntat på denna dagen. Att människor börjar öppna upp och våga tala med varandra om det som är verkligt och viktigt. Den tidlösa visdomen som vi alla bär inom oss. Jag längtar tills vi startar! När gör vi det Mariann?

[Mariann]
0

Jag tycker vi väntar lite till, jag saknar någon eller några Flört de har nog inte sett detta ännu bara…

vi kan ju se om vi går igång nästa vecka, dvs början augusti.

jag behöver få lite fler förslag på tider som är lämpliga eller vilka som INTE är det, från er som inget sagt.

[Mariann]
0

jag har lagt till alla nu anmälda i en särskild grupp *Esoterisk studiegrupp

Ni hittar denna grupp nästan överst bland era kategorier till vänster.

Hittar alla denna kategori *Esoterisk studiegrupp?

När var och en vill göra ett inlägg till gruppen väljer man denna grupp att posta det i och då blir det bara synligt för de jag manuellt lagt till i gruppen.

jag gör ett startinlägg i kategroin och hoppas ni hittar den.

men vi går inte i gång förrän tidigast om ca en vecka….

Lionadh
0

Det har vi sett… Några är säkert ännu på semester…

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

DaVinci-dotter
0

Kommer det att vara i form av chatt eller fungerar det inte här? Det hade varit det bästa för då behöver man ju inte vänta så länge på respons.

Jag kan kvällstid, endast. Det betyder från kl 19 och till senast 22. Så gärna 19 måndag, tisdag, onsdag eller torsdag. Helgen är svårare då jag har min familj och resor att ta hänsyn till. Skall försöka vara flexibel för det här är viktigt för mig. Sen startar vi ju en egen grupp i Sthlm i september som vi planerat och det vet jag ännu inte vilken dag i veckan det blir. Men det får fungera. Jag tycker det är viktigt att nät-projektet kommer igång nu då så många har en längtan.

Vad säger ni andra här ovan i tråden om tidpunkten?

[Mariann]
0

Det ser ut som att tisdag skulle vara en bra dag för alla som yttrat sig Obestämd

Är det någon här som tisdagar inte fungerar alls för?

Nya intresserade får gärna fortfarande anmäla sitt intresse, ingen behöver fundera över om det blir svårt eller så, vi kommer nog mest att prata och diskutera saker och ting vi läser eller läst, och glöm ej samtidigt säga till vilken dag som passar dig bäst.

[dahliamoon]
0

Jag kan inte på tisdagar under augusti. Sedan passar det bra.

gyllenehjartljuset
0

tisdagar funkar för mig

Perceval
0

Hej

Jag tycker det låter som en god idé. Jag är med. Har ingen direkt preferens beträffande veckodag förutom att tisdagar av hävd brukar vara fulltecknade.

Liveva
0

Hej alla!

Jag vill jättgärna vara med. Vilken kväll vet jag inte riktigt då sonens hockeyträningar inte är klara ännu. Men vi är vana att pussla och trixa.

[Mariann]
0

Å vad roligt!! Jag lägger till er så ser ni en dold tråd där vi ventilerar dagar.

[Mariann]
0

får jag fråga percival om du är inne på gralsvibrationen?

Aldebaran
0

Detta låter ju jättefint, jag vill åxå gärna vara med..Glad

Satyat Nasti Paro Dharmah

Sajtvärd på Existens och Filosofi.

[Mariann]
0

Jag lägger till dig

nillanb
0

Finns det plats för mig ?

[Mariann]
0

Absolut! Jag lägger til dig genast. Glad

Trollvind
0

Går det bra att haka på än? Eller har ni kommit igång redan?

[Mariann]
0

Det går så bra att få haka på Glad. Jag lägger till dig.

[Mariann]
0

har vi skrivit här att vi börjar onsdagen 26 aug kl 20.00 Obestämd… och de som kan hänger på då, vi kommer köra samma studiematerial fler onsdagar så att alla hänger med, vi byter inte materialet förrän alla känner sig färdiga.

Condemnation
0

Jag vill också gärna vara med ju! :)

[Mariann]
0

jag lägger till dig också. Glad

[Mariann]
0

Nu låser jag tråden och skulle någon vilja vara med i efterhand så kan man pm´a mig.

Inlägget är låst för nya kommentarer