Har någon tid
Jag har försökt själv och lägga mina kort.
Men icke att det går.Jag får heller inte något svar från mina kontakter i andevärlden.
Jag går igenom en skit jobbig fas i mitt liv.
Hela min situation är jobbig och jag vet inte vilken väg jag skall gå eller vad som skall komma.Jag har ett litet liv i magen att ta hänsyn till och kanske ingen far.
Skulle någon vilja lägga några kort för mig eller kanske tänka på mig vad som komma skall eller villken väg jag skall gå.
Jag tackar ödmjukast från hjärtat om ni skulle vilja detta.
Kramar Vitlilja
Jag föreslår att du går in på Healingifokus, där kan du få väldigt bra hjälp med det.
Lycka till
Varmt välkommen hit vitlilja, mycket vackert nick föresten. 
Vi här inne brukar inte ägna oss åt att spå andra, utan denna sajt ängar sig mer åt att fördjupa oss i de esoteriska förståelserna. Andlig utveckling är ju lika med själsintegration och de problem som uppstår omkring den saken för oss alla.
Självklart är du väkommen att läsa och fördjupa dig i våra texter och grunna och fråga omkring vår dem eller andra realaterade frågeställningar som kan uppkomma.
Min tanke är också lite att det finns så många som arbetar och önskar tjäna sitt uppehälle med att just spå, att jag kan tycka vi inte ska erbjuda sådant gratis i alla fall på vår sajt. 
Lycka till med ditt liv och dina funderingar. 
Kärleksfullt
Mariann