Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 889 ggr
bluemary
0

"BIldspel" innan man somnar

När jag går och lägger mig på kvällarna så brukar jag tacka för dagen som har varit och sedan så upplever jag
något som jag undrar om det är inbillning, dagens händelser som ploppar upp eller vad det är. Efter en liten stunds avslappning/meditation så kommer det upp bilder
och ibland text. Eftersom jag inte vill bryta det hela så har jag ett papper och penna bredvid (som på morgonen förstås är oläsbart då allt för det mesta står på samma ställe). Och det jag upplever är så tydligt, oftast människor som jag inte känner igen. Men jag ser deras ansiktsuttryck, kläder o s v.
När jag precis börjat med det andliga så var det hela mycket lättare och på en annan nivå. Då vara det verkligen andliga "bilder" som jag fick uppleva, men nu är det mera vardagliga saker. Tidigare kunde jag, innan jag ens läst en bok om det andliga, se 7 vita pelare, vinglas under en kristallbåge, en spiral med en ängel bredvid (såg senare en bild på exakt denna spiral och det stog att denna var en symbol för änglar). Såg också
vid ett tillfälle en krockad bil och en ängel som gick ur denna helt oskadd. Om jag ställde för svåra frågor så kunde jag se stora glasdörrar från golv till tak som drogs åt sidan och sedan så blev det svart. På andra sajter så skulle detta ha låtit som helt vansinnigt men jag känner att här kan jag berätta hur tokigt det än låter. Vad anser ni att dessa "bildspel" är som man upplever innan man somnar ? Är det dagens händelser eller annat ? Läste på något annat ställe att någon frågade om samma sak, så det är väl vanligt. Men jag minns inte svaret. MVh Anette

bluemary
0

PS: Lovar att försöka göra något åt min dator. Det blir bara enstaka
ord på vissa rader trots att jag ej påverkar vid radbyten utan bara skriver på. Det blir ju förstås lite jobbigt eftersom jag har en förmåga att skriva så mycket. Men jag ska försöka reda ut det hela.
Är mycket tacksam för hjälp med detta. Tack på förhand ! /Anette