Hur börjar man ?
Hej! jag har alltid villja lära mig det andliga.
Men jag vet inte mycket om det.Önskar att man kan lära sig det.Man kanske inte kan det bara.
Sökaren.
Först måste man ju reda ut vad du menar med "det andliga". 

Som jag ser andlig utveckling är det något som sker automatiskt, succesivt, varteftersom som utvecklingen går framåt via ett otal inkarnationer. Personlig och andlig utveckling går i långa stycken parallellt.
Om du menar att du vill börja närma dig din själ, att öppna dig för själens vibration och den du är i ditt inre är meditation en utmärkt väg.
ett annat utmärkt sätt att lära sig mer är ju att läsa alla artiklar här på sajten och sedan kontemplera dem, och ev också ställa kompletterande frågor.
Börja med Läsvärt rutan som du hittar högst upp till höger på start sidan!
Spiggen! Du har redan börjat genom att enbart ställa frågan,
Sen hur du vill fortsätta, som Marianne säger..
Läsa etc..

Ok.
Jag tror jag förstår.Man måste lära sig det är inget som man bara har? Min dröm är att kunna se o höra den anndra sidan,ha en förståelse varför o hur.
Jag är så imponerad av er som kan se en bild o sen kan läsa av den .
JAG VILL DET MED!
Men jag förstår att det inte är så bara.
Jag ska göra allt för att lyckas.
Sökaren.
#4 Det du nämner där är inte egentligen andlig utveckling… Det är bara något som somliga kan och har som förmåga, men det leder inte tilll någon utveckling egentligen. Utveckling är när man integrerar själens vibration och mer och mer blir/ÄR själen här på jorden.
och alla vet väl att själens enda begär är tjänande?