Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 2119 ggr
[Myy2000]
0

Underliga vibrationer

Vid två olika tillfällen var jag med om hur starka vibrationer steg upp efter ryggraden. Det var så kraftfullt så att jag höll på att ramla omkull, fast jag satt ned. Men på något sätt stängde jag ned eftersom jag blev rädd.

I samband med de ena av händelserna, satt jag nära en person som jag kände igen från ett tidigare liv. 

Finns det någon som vet vad som hände?

Jag är hemskt nyfiken!!Skäms

[Mariann]
0

Det är alltid svårt att sia om vad som händer med andra, men det kan ha varit en kundalini känning.

Volito
0

Här fanns en artikel om simptomer vid andlig utvekling och det är en av de…

[Myy2000]
0

Tack för era inlägg!! Jag är ju så förskräckligt nyfiken på det mesta, så jag blir jätteglad om någon kan komma med lite ideer.

Jag ska läsa på lite mer om det här med kundalinikraften och det skulle vara jättekul att hitta den där artikeln om symtom vid andlig utveckling. Någon som vet vart jag kan leta?Glad

[Mariann]
0

Nej, jag som har koll på alla våra artiklar vet faktiskt inte vad Volito menar, kanske ett inlägg… och de har jag inte samma koll över Rynkar på näsan

men om du vill sätta dig in lite i kundalinin så kan du läsa

här

o

här

[Myy2000]
0

Jag hittade inlägget, men kände inte igen mig i symtomen. Tror att det kanske lutar lite mer åt kundalini. Tack för länken Marianne!!Glad