Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 2996 ggr
Susanne3
0

Nu har jag också tagit klivet in :)

Hejsan! Ja, nu är jag också närvarande på denna sajt sedan några dagar :). Har redan funnit massvis med innehållsrik läsning, tips och råd bland dessa sidor. Helt underbart!

Jag kan berätta att jag är fyllda 38 år, majmånad. Är gift med Jörgen och tillsammans har vi 6 barn (4 biologiska, och så har jag 2 bonusbarn). Jag ska dessutom bli mormor för allra första gången till vintern, känns fantastiskt roligt. Våra barn är i åldrarna 19, 16, 14, 9 , 9 år och 8 mån, så det är en enorm spridning!

Vi har också 3 katter och en hund som tillhör vår familj.

Kan berätta att jag har varit med om andliga upplevelser sedan jag var ett barn, så även mina egna barn. Har aldrig varit något konstigt för oss. Utan släkten på min mammas sida har haft många upplevelser. Min mormor är väldigt medial, och har både sett och hört.

Jag har gått andliga kurser för att lära mig att kanalisera, meditera. Är intresserad av tarotkort, skrift har jag också gjort. En period kändes det som om jag provade på det mesta och det var verkligen en jobbig period för jag blev testad även under nattetid. Varför det kan vara så, kan kanske någon annan svara på? Jag kunde i alla fall vakna mitt i natten och känna att jag inte var ensam, och att jag var som förstenad, kunde varken skrika el röra mig, och kunde känna som om någon ville använda min kropp för att göra sig hörd. Jag har även varit med om när en ljusgestalt kom fram till mig vid sängen och for igenom min kropp. Blev inte alls rädd, utan kände mig bara helt lugn.

Nu har det varit lugnt några år, för jag har haft så mycket runt omkring mig. När man inte är i balans med sig själv, så bör man inte hålla på med det andliga heller. Men nu är jag på gång igen, och jag blev glad över att finna denna sajten.

Väl mött! KRAM

evrekaw
0

Välkommen Susanne3! Skrattande

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

[Mariann]
0

Jätte välkommen hit!! Glad Kul att du finner mycket bra att läsa här, det är väl det som vi känner som viktigast att leverera.

KRAM tillbaka!

Shar
0

Hej och välkommen!!

diaz55
0

Varmt Välkommen Susanne3!

szirius
0

Välkommen hitGlad!

gyllenehjartljuset
0

välkommen hit

Crowone
0

Välkommen till iFokus!! Glad

Lionadh
0

Välkommen hit!

Kul att höra om dina upplevelser och din familj. Just medialitet går ofta från mormor till dotterdotter, jag har det själv så.

Ja vad gör man när det blir mycket som händer? -Mitt tips är att ta sig tid och lyssna på vad de vill en… Ibland är det bus men ibland är det nåt viktigt de vill förmedla…

Kika runt och ta till dig av det som passar dig!

Ha det gott!

Kram Maud

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

[Hukanson]
0

Hej Susanne3 , va bra att vi får dela erfarenheter med dig . Det du berättar får mig att tänka på hur viktigt det är för de högre makterna att rena oss och höja vår medstämdhet i ljuset men också hur det finns många som söker fysiska personer som kan fungera som kanaler för personer som befinner sig mellan inkarnationer eller har inkarnerat färdigt . Har du hört talas om April Crawford som kanaliserar VERONIKA ? Jag tror det är viktigt att vårda sina gåvor , de kommer inte av en slump.  Att bevisa sin värdighet att ta emot en gåva kan vara just detta att vårda och expandera det man fått - inte att leta nåt nytt .

Susanne3
0

#9 Nej, jag har inte hört talas om April Crawford. Berätta gärna mer! Jag kan bara säga att jag tyckte att det var oerhört obehagligt att vakna på det sättet under natten, och inte ens kunna väcka mannen som bara låg några decimeter från mig. Att varken kunna röra sig el kunna skrika var en otäck upplevelse. Om de vill använda sig utav mig, så borde de ha gått mer försiktigt fram. Man blir lätt rädd annars, och tror att det är något ont som man har att göra med. KRAM

[Mariann]
0

#10 Om du upplever otäcka saker arbeta med beskydd av ditt solar plexus. Glad

Susanne3
0

Oftast brukar jag på kvällen tänka mig att jag befinner mig i min bubbla, för att jag känner att jag inte får vara ifred annars. Som en trygghet också. För jag märker att när min man är hemma 8han jobbar även nätter), så brukar jag inte alltid ha användning av min bubbla. KRAM