God morgon 25 maj
En ny vecka och snart är det pingst. Man borde ha "stängt mellan hägg och syrén" i hela Sverige! Det är så vackert ute! Jag är glad att jag har tid att se det vackra i år.
Löneutbetalning. Räkningar. När kommer akassan?
Så ser det ut i den arbetslöses huvud. Men man anpassar sig efter en mindre plånbok också. får tänka innan man shoppar loss. Klädinköp får vänta till midsommar-rean, skor likaså. Skjuta upp allt utom det allra viktigaste…
Det ser grått ut på himlen här i Götet. Trodde det skulle bli sol? Tja vi får se…
Hur har ni andra det? Snart sommarlov för alla barn och ungdommar? Sen väntar sommarjobb eller?
Kram till er alla på AU!
Maud Lionadh 
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM
God morgon
Här är det en grå morgon men helgen har varit strålande
.
Sonen var på studentbal i fredags åhh vad stolt en mamma fick vara, Tårarna rann ner för kinderna på mig där vi stod utanför Grand och han och flickan anlände i vit limosin. Sonen kallade till sig sin gamla- mormor för att de två skulle fotas tillsammans
.
Vi är fem generationer.
Ha en fin måndag alla
Nilla
Go´morron! Dagen börjar grå…men man vet aldrig…

God mogron.
Grådis, men det spelar ingen roll. Ska vara inne och jobba hela dagen…
Imorgon är jag ledig. Då ska jag åka till handelsträdgården och köpa Surafinor till mina amplar på altanen…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
NU skiner solen i våra trakter… men visst började den grå…
#1Det är något speciellt när barna tar student eller andra högtidsdagar… det tåras lätt i ögonen då
mina tåras just nu lätt av tanken att mellansonen snart ska flytta…

Ja nu skiner solen, ska ut och pressa en stund.
Sen ska jag ev flytta lite kartonger , för jag har fått tillgång till mitt förråd till min lägenhet. Snacka om att allt drar ihop sig samtidigt. Ska jobba hela pngsthelgen, samtidigt får jag tillgång till lägenheten, som ska målas, flyttas in i, få i ordning…. Jag ahr som tur är målare i familjen, men man måste ju vara med och övervaka så det blir riktigt gjort i alla fall
.
Ha en skön dag alla, i morron lir det sämre väder igen. kram