kan någon förklara detta?
jag har haft en märklig drömm nu en tid
det är en kvinna i en mörk skogsglänta hon har en lång grå jätte nött kåpa på sig hon har svart stripigt hår hon har ett spänne på sin kåpa en inringad triquetra. hon har en grå svart varg vid sin sida. skogsgläntans utseende är halvdöda träd och mossig å stenig.hon svävar fram emot mig och flyger in i mig sedan står vargen vid min sida fast den lyser tittar på mig precis som att den undrar ska vi gå nu.det händer även när jag mediterar. kan någon förklara det.

Vill du ha en "tolkning" av din dröm så prova i stället inne på ÖN 
Men du kan prova att ställa frågor till dig själv - det är ju där svaren finns.Vad ger denna kvinna för känsla i dig? Vad förknippar du vargen med ? Inger drömmen hopp, nyfikenhet eller kanske rädsla ? Hur känns det när kvinnan kommer in i dig? Ger hon dig kraft eller är hon obehaglig?
Du kan också ställa frågorna direkt till kvinnan och vargen i drömmen/meditationen.Ofta brukar man få svar…om man bara har tålamod och lyssnar utan att forcera.
( du behöver inte svara på frågorna här, utan de är till för dig själv
)
Lycka till. Och välkommen hit
!
Hej kära vän… Jag tror…och
Jag skulle tolka denna drömmen som så…
Skogen ber om hjälp att få vara kvar,trädens andar ropar till dig,oss hjälp oss att bevara det som snart är utrotat,hjälp oss bevara djurens boplatser,deras livsrum och även ditt,vårt .. livsrum.
Människa skövlar och kalhygger,de vilda djuren har ej någonstans att ta vägen längre…när skogarna minskar,tages även dera livsrum bort,näringskedjan är ej längre fulländad.Art på art håller på att försvinna ifrån jorden… inte bara här i Sverige.. har du varit inne och tittat på Cristines sida… ? Hon säger idag i ett brevsvar till mig att hon kan inte stillasittande,tiga…när Paraguays indianstammars skogar skövlas och dessa människor tvingas till städerna för att tigga ihop sitt levernebröd… så är det tro mig..? Detta är en kvinna att vara stolt över…
Du kan hjälpa till igenom att vara med och föra detta budskap vidare,,precis som vi gjorde med Verleskogen som räddades i sista stund..!
Vi var många som skramlade ihop till Naturandarnas ruta …
Det kanske var Naturandarnas Gudinna du såg ?
Hälsningar
Astrid
ps
Denna kvinna ber till dig att föra detta budskap vidare. Kanske hon ville tacka oss för vår insats denna gången..!
Så tolkar jag din dröm. ds