God morgon 7 april
Tidig morgon och hör en stilla tita sjunga utanför fönstret, sakta dagas det och vi hoppas på sol idag också.
Jag har blåsippor i min trädgård!
Jag ska faktiskt ta och påskpynta idag! Fram med dukar och blommor och ljus och ris med fjädrar. Sen åker jag till Danmark på kurs på torsdag, kommer hem på söndag, så det gäller att ta vara på stunderna här hemma. Det blir en laxmiddag innan jag far iväg.
Hur har ni andra det? Njuter ni av påskledigt ännu?
Kram Maud
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM
God morgon!
Här kvittarar också fåglarna! 
Jag har "bara" vintergäck, krokus och snödroppar…. men många tulpan och påsk o pingstlilje blad…. så fint blir det med tiden….
Jag har minst två arbetsdagar kvar med tidigt och sent arbete så påsken börjar först skärtorsdag för mig… jobbar bara lite den dagen… hoppas komma ikapp mig under påskhelgen 
God morgon.
Solens strålar lyser så vackert på snön,denna bistra morgon -10 grader. Ingen påsk ledighet än.
Ha en bra dag.
Godmorgon alla AU:are!
Idag blir det promenad som vanligt.
Ha en skön dag alla.
Cilla
Godmorgon alla! Halland är lite grådisigt idag men ser ut att ljusna på framöver. Är lite vårtrött eller kanske är det åldern som tar ut sin rätt…redan? 

#4 Hur hade du det på din födelsedag? Hm, ålderstrött? Det får nog vänta ett par årtionden?

God dag alla!
Här är grådisigt. Det har, trots regnblandad snö igår, tinat undan ganska bra… Men det dröjer nog lite innan man får avnjuta alla vårlökar och annat.
Två arbetsdagar kvar - sedan blir det påsklov. Med en busig kattunge i huset blir det nog inget påskris i år… Det blir nog ändå bara slaktat är jag rädd… 
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
#5 Tack , jag hade en fantastisk helg på stiftelsegården Hillesgård med behandligar, god mat och vänlig personal, fint väder fick jag också dagen tilll ära.

#7 Kul! Det låter underbart! -Själv tänker jag ta tåget till Prag och leva turistliv där den helgen…
#8 Ahhh Prag, underbar stad! De har gjort ett gediget arbete med att förnya staden men med gamla metoder så att den ursprungliga atmosfären fortfarande andas! Där kommer du att njuta din högtidsdag, garanterat!