God morgon 29:e mars
God morgon människor och "vad ni nu är", vi har kommit in i sommartiden, glöm inte att vakna i tid.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

godmorgon…kollade alla sina grannar i går kväll för att se vilket miljöansvar de tog???
Vi hade 1 granne av 15..urdåligt!
Min far skulle inte heller släcka ner för att vattenfall bygger kolkraftverk…konstig tanke…då är han ju lika samvetslös som dom om han inte visar sin ståndpunkt…jaja..jag tjorde min del iaf.
Godmorgon!
Visst hängde man på i går kväll, min dotter o jag passade på att ha en sångafton med gitarrspel som hon då spelar.Riktigt trevligt må jag säga.
Ännu en dag i livet att leva och vad gör man av den då?, tja en promenad som vanligt med lite Bandit Rock i öronen är ju aldrig fel.Bene går liksom av sig självt då.
Ha en bra dag ni alla.
Cilla.
HMMPF…Sooov läääänge idag, sommartider hej hej sommartider…hälsar jag från Per Gessle landet!! 

#1 Här var fantastiskt tycker jag… Bor i ett rätt stort villa område och majoriteten hade inget lyse på!!! Insåg att de flesta som hade tänt var pensionärerna… Kanske de inte fått till sig samma information för att de inte är på nätet i samma utsträckning? Eller så struntar de bara i det…
Fick mig en funderare där, om det där med miljömedvetenhet kan tänkas vara en generationsfråga? 
"There is nothing more despicable than respect based on fear."