någon som har en idé
I min meditation häromdagen fick jag upp en supertydlig bild av en person som jag aldrig träffat, inte medvetet iallafall, Han pratade inte med mig men ändå fick jag veta att han hette Anders och dog 1974.
Han gick mitt i gatan och såg ut som man gjorde då…jeansjacka, jeans, halvlångt ljust hår och pilotglasögon.
Han hade en röd ryggsäck och det kändes som om denna ryggsäck var viktig i meditationen.
Han har inte återkommit, av nyfikenhet har jag sökt på nätet på namnet anders och död 1974…utan resultat.
Någon som har nån idé om vem han kan vara och varför han visade sig för mig….
Jag brukar inte ha kontakt med de från andra sidan så jag har svårt att tänka mig att jag skulle få det nu..
vad ville han tala om för mig?
Jag vet ju från dina tidigare frågar att du söker ett svar i ditt inre, kan känna att du kanske har mött din andliga guide, inre vägledare.
Fortsätt att fråga i din meditation, du får svar, jag lovar, trägen vinner.
Kram cilla.

hehe..tack…jag ska ropa på honom nästa gång, men han har inte visat sig igen…jag har ju alltid någon som sveper omkring blixtsnabbt som en vit skugga här hemma på kvällarna och pillar mig i håret, men det är nog nån annan, tror det kanske kan vara farbrorn som bodde här innan. Min mans mormor brukar vara här ibland, men hon är mer i köket när jag lagar mat…hon är tydlig för det luktar barntvål blandat med rök när hon kommer…hon tvättade sig med barnängens och rökte alltid på toa..
Tack för svar!