Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 4352 ggr
luxplyr
0

indian flicka? ansikts teckning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hej i dag ritade jag den hära ansikts tecknig i med en skuggpena, jag har ej ritat av någon person.

Jag tycker det ser ut som en indian flicka.

Kan ni känna om det är någon från andevärden jag har ritat?

[Mariann]
0

Det är underbart roligt att rita och måla! Skrattande

Jag förstår att du älskar detta eftersom det då och då kommer alster.

Men vi här på denna sajt har inte som uppgift att känna in det ena och det andra. Vi överlåter detta "inkänannde" till ÖN, de är bättre på den saken.

Så lägg gärna in bilden där och prova och se.

luxplyr
0

oki vad betyder alster?

cillaj
0

Det betyder dom verk( tavlor)du målar.

Cilla.

luxplyr
0

oki då vet jagGlad

[Mariann]
0

jag hoppas inte att mitt inlägg missförstods Skäms, för du får gärna lägga in bilder och visa dem här Glad, men just detta att vi ska "känna in" bilderna, det är det som mer ligger på ÖN,  det är ju inte meningen att vi ska konkurrera med varandra sajterna på iFokus. Oskyldig

SilvianLuna
0

Jag skissade denna bild för något år sedan till en ung manlig vän som jag hade haft enbart nätkontakt med ett tag. Han hade träffat en tjej på sin högskola som han varit förjutst i, men han hade bara träffat henne en gång. När jag skickat över bilden jag skissat fram utbrast han: Men det är ju på pricken lik henne - det är hon!

Och det var ju kul att få en bekräftelse på att det hade prickat så rätt utan att jag varken träffat honom eller kvinnan han bara träffat en gång.

Kan ju också påpekas att han inte gav några beskrivande detaljer på hur hon såg ut. Skrattande

Mysan59
0

#6 Vad häftigt!

luxplyr
0

aa häftigt

SilvianLuna
0

Tack Glad

luxplyr
0

här är ett till ansikte som jag har gjort.