God morgon 7 mars :-)
Jag är uppe med tuppen och kollar på webben efter nyheter, och då hittade jag denna lilla tv-snutt på Aftonbladet.
Är vi ensamma? -Nasa skickar ut en raket för att söka efter planeter som liknar jorden. Kolla in den häftiga animationen!
Vad gör ni annars en dag som denna? Lite grått verkar det bli.. Jag ska handla mat och sen läsa en av böckerna jag köpt på bokrean…
Ha en fin helg alla på AU!
Kram Maud
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM
God morgon god morgon, Ytterligare en lördag, jag sov ända till halv sju!

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

#1 Jasså drakar är morgonpigga?
Ligger inte på lur längre då?
Go´morron! Nä, ensamma är vi nog inte…Endast en droppe i oceanen…men likväl viktiga… Arbete idag, sedan lite schlagerskval framför tv;n. 
Somnade framåt morgonsidan. Blev ett par timmar iaf. Haft mycket tankar i natt. Snuvig å ont i huvudet. Kurerar mej så gott det går. Måste bara jobba idag, har inte möjlighet att vara hemma. Usch vad gnälligt. Kanske blir bättre mot kvällen!
God Morgon!
Idag ska vi alla i familjen till Sci Fi mässan i Gbg. 
har alltid vetat att vi inte är ensamma i universum…

#4 Hoppas du mår bättre när du fått igång blodomloppet lite? Annars - ta det lugnt, det kommer nya dagar, fyllda med ljus…
Drakar tar sina byten i gryningen!
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Oj, hinner väl knappt säga Godmorgon, 11,21-pip.
har haft en sömnlös natt när kroppen inte vill somna alls, är så trött att hjärnan känns som ett russin, hade tänkt läsa alla gamla artiklar i dag för att komma ikapp.
Ja, få se om det funkar, eller om huvet hamnar på kudden igen.
Ha det.
Cilla.

God förmiddag alla på AU!
+2 och mulet i Örebro, men iallafall +grader!
#7 ja det blev en helkväll med gamla godingar igår kväll, de satte fart på energierna, kul!
#1 Tack för den kicken Farwuq
#4 önskar dig en bättre kväll Mammzing, krya på dig/kram
#9 vilken underbar hund rockygubben, har själv haft tre ljuvliga Golden, tyvärr änglahundar nu.
Ha en fin lördags e.m. och kväll.
Kramis