Kan jag få lite healing?
Jag är på väg in i en deprission för det har hänt jobbiga saker härhemma..så jag undrar omjag kan få lite healing för att inte gå ner mig i mörkret igen? Jag gör så gott jag kan för att inte gå ner i mörkret men …
U R us
Självklart får du healande tankar och böner av mig. + ett pm som du redan fått ju… 

Sänder varma tankar och många helande änglar till dig! Tänk på att depression ofta är ilska man vänder inåt mot sig själv - vem är du arg på?
Du har rätt att vara lessen när tråkiga saker händer - säg att du är ledsen istället för deprimerad och se hur det känns för dig.
Att vara arg och ledsen ibland är en del av livet.
En varm kram från mig, som varit ledsen många gånger. Be om änglarnas hjälp att få själskontakt!
Det finns ljus! och det finns hopp!, även om det känns motigt just nu.
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM
Jag skickar också helande tankar till dig och en affirmation ur en liten bok som heter; Tänkvärt om stillhet. Den går så här; Djupt i själen under smärta,under all livets oro ,finns en enorm, stor tystnad-en oändlig ocean av lugn, som ingenting kan rubba; Naturens egen gränslösa frid, som "övergår allt förstånd". Det vi söker med lidelsefull längtan, överallt, ovanför och utanför oss, det finner vi till slut inom oss själva. Va´rädd om dig.

Jag vill också gärna bidra med healing och bön.
Sänder av hela mitt hjärta! Även jag har varit "där nere" i det djupaste, mörkaste, och är så oerhört lycklig och tacksam över att jag såg ett ljus och kom tillbaka till Livet.
Många varma tankar till dig!
Ha tillit till din själs ljus även i de stunder du inte kan se det.
Fair Winds and Following Seas!

Sänder dig varma tankar! Om du tror på änglar kan du prova att be dem finnas hos dig nu.
Jag fortsätter på det #2 skriver.Ibland kan det vara själva motståndet mot sina känslor som skapar depressionen.Om man lyckas acceptera sin ledsamhet, ilska och sorg, så kan den faktiskt vara helande i stället.Det är oerhört svårt, jag vet det, så jag önskar dig all lycka till att finna tillit i att du är inte dina känslor, inuti dig finns en fridfull kärna.
Skickar två kilo healing till dig =)

på Healing sajten här iFokus ger man distanshealing på torsdagar kl 20-21, så det är bara att skriva sig på listan och ta emot.
Du kan hjälpa din hjärnkemi på vägen att bli bättre om du tar kosttillskott Omega -3 olja och Rosenrot samtidigt. Det sistnämnda är adaptogen. Alexander Perskij som har varit chef för stressforskning vid KI har rekommenderat dessa kosttillskott.
med helande hälsningar
Pallada

Hur mår du idag Choklad?
Vi tänker på dig!
Kram och många änglar! Maud
O tack så mycket alla snälla! Jag kände er healing imorse som kolsyrebubblor och det drog liksom i mitt vänstra ben, det t.o.m gjorde lite ont .. i min mage vid hjärtchakrat gjorde det också lite ont. Men nu känns det bättre, mörkret har skingrats så pass att jag inte dras ner i det igen.
Alla era tankar gör mig så glad! Tack!
U R us

Känns gott att läsa dina rader, Choklad.
Fortsätter tänka på dig!
Kramen!
Fair Winds and Following Seas!
Det hjälper oerhört mycket att ni hjälper mig nu..ni håller mig uppe 
Oerhört mycket tack igen!
U R us

Kram på dig!
Du vet, det finns ljus i slutet av tunneln, därför ska man inte stirra in i väggen för där är det kolmörkt. 
Och vänner och nätvänner kan lyfta en rätt mycket…
# 12 Ja..det har ni bevisat här ..när jag nu ser framåt, mot slutet av tunneln så har du rätt…där är det alltid ljust…så jag tittar dit
…Kram på dig med, ni är så snälla ….känner att ni är med mig
U R us
Precis kolla mot ljuset och släpp inte siktet. Ha fokuset inställt!