Ny sajtvärd till Existens efterlyses
Vi gör alla våra val då och då i livet, när vi ifrågasätter vad som känns viktigt, rätt och meningsfullt. Efter mycket övervägande så har jag tagit beslutet att inte längre verka som Sajtvärd.
Jag upplever och känner att jag inte kan ägna sajten den tid och energi som krävs. Som de flesta säkert förstår så vill jag lägga ner min energi på min konst och detta kan jag inte göra helhjärtat om jag ska fortsätta driva sajten till den status som den förtjänar.
Det är ju trevligt om sajten kan leva vidare som den intressanta sajt den har varit. Därför så efterlyser jag nu en ny Sajtvärd som kan ta över.
Det pågår en bildtävling just nu och som ska vara klar den 15 april. Därför är detta ett lämpligt datum att sätta för mig. Den som är intresserad måste därför höra av sig innan den 15 april. Har ingen hört av sig tills dess så stänger jag ner sajten.
Mina Medarbetare är informerade om situationen.
Så, du som känner dig manad att anta denna utmaning, vänligen hör av dig på pm till mig.
(Tack för att jag fick lägga in förfrågan här!)
//
Hoppas du hittar din ersättare. 
Jag har skickat ut starka signaler till Universum, så jag tror att det går vägen 
Kram

Det är en så bra, intressant och viktig sajt, så det är säkert någon som kommer att känna sig manad (sänd) att ta över.
Du har gjort ett storartat arbete, Gunilla, och jag önskar dig varmt Lycka Till med din konst och allt annat. Kram!
Fair Winds and Following Seas!

Varför skall du sluta? Vill inte någon av dina mdarbetare ta över?
Satyat Nasti Paro Dharmah
Sajtvärd på Existens och Filosofi.
kan nu meddela att man hittat ny värd!

Mmm hjärnsläpp.. läste inte texten ordentligt…
Satyat Nasti Paro Dharmah
Sajtvärd på Existens och Filosofi.
Jag har den trevliga nyheten att jag hittat två som vill sätta sig vid rodret och föra Existens vidare på haven.
//Kram!

Tack för att du lagt ner tid och jobb på sajten, lycka till i fortsättningen med din konst och allt annat roligt.
# 8 - Tack 
Jag kommer att vara inne varje dag både på Existens och på de andra sajter som jag brukar besöka. Någon ordning får det ju vara