God morgon 2:a mars
God morgon det har hunnit bli den 2:a, tiden löper på och snart slipper vi kylan.
Hoppas ni har det bra där ni sitter.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
God morgon Sverige,
Ljuset kommer tidigare på morgonen , vårtecken så gott som något. Såg även snödroppar här på västkusten.
Men nu ska jag packa väskan för en resa till Egypten. Spännade saker väntar, som att hälsa på fiskarna i Röda Havet , sova i öknen med beduiner, och så blir det nog ett besök bland mina kära pyramider.
Jag önskar er en go dag.!
God Morgon alla!
#1 Då önskar jag dig en underbar resa, familjen har varit i Hurghada 2 gånger och badat med fiskar, helt fantastiskt underbart, som en ny värld som öppnar sig. 
Nu åker jag och Lionadh till Luxor 24 mars 

Vore kul att snacka egypten med dig när vi alla kommer hem, vi får göra en tråd och berätta lite resehändelser!
#2 Vadan!? äter din dotter också sådant på morgonen, 
min kan tydligen inte leva utan äggröran till frukost iaf…
#2 Borås!!?? Känner vi varandra?
#5 vet ej,
jag tror inte jag har haft nöjet att möta dig personligen,
Din utstrålning verkar vara enorm så hade vi möts så hade jag nog inte glömt dig. 
#6 Ifall du vill, så får du härmed en injudan till att närvara vid en ljustjänst (eller fler) en onsdag hemma hos mig.
Nästa gång vi träffas är onsd 18/3 kl. 19.00 och det varar en timma ungefär. Ifall du skulle vilja testa detta så pm´a så snackar vi vidare där.
(Jag blir inte ledsen ifall du inte vill och inte hör av dig
)
Ifall du vill läsa lite om en ljustjänst så kika här, detta är en av alla olika som finns.

Godmorgon alla på AU!
Jag har fått magsjukan. Den gick på jobbet i förra veckan och de elaka virusarna har hoppat på mig nu!
Så nu isolerar jag mig ett par dar tills jag inte smittar längre.
Så jag önskar en god hälsa till er alla!
Kram Maud
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM
Tur att det inte smittar via datorn 

God morgon vänner!
Måndag, och grått i Örebro! Men glad ändå!
#1 önskar dig oxå en fantastisk resa Amir, sova i öknen med beduiner, Röda havet, pyramider, Åhhhh vad jag skulle vilja göra det.
Bara att sätta igång och planera
.
Önskar er en fin fin måndag/lena
God morgon!
Ha en trevlig resa Amier.
Idag har vi +2 i Alingsås, men gråväder.
Det kan hända att det sker en förändring i mitt boende idag.
Ha en skön dag alla.
Kram cilla.

Nu har det börjat snöa!!! Stora vackra flingor..
Skönt att sitta inne med tända ljus och bara mysa under en filt…
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM