Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 1233 ggr
Farwuq
0

God morgon 26:e februari

God morgon AU, det är nu dagen efter inbetalningarna.

Flört

Hoppas ni har kvar så ni klarar fyra veckor.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Mariann]
0

God morgon och här är alla pengar kvar…. vi kör räkningarna idag… däremot är det handlingsdag.

Önskar alla en skön torsdag.

Farwuq
0

Jag fixade och trixade med räkningar igår, fick lite över, men det finns folk i min närhet som har det svårt, så jag ska göra ett försök att ge dem lite.

[Mariann]
0

Åååå det är otroligt jobbigt när pengar inte räcker till livets nödtorft… Rynkar på näsan

Och vad genomsnällt att ge till nära i knipa. Glad

Lionadh
0

Gomorgon!

Min lön kommer imorgon. Räkningarna och maten ska det väl räcka till? Men den extra lyxen denna månad är resan till Egypten, så jag har växlat till US dollar och tydligen lyckats hitta årets högsta, dyraste kurs - 8.98kr för en dollar… Rynkar på näsan För ett halvår sen var det nere på mindre än 6 kr… Men så är det i finánskrisens spår. Utlandsresor blir dyra i år, liksom importerade varor. Bara att hålla hårt i plånboken, alltså.

Annars är allt väl, livet rullar på. Om jag blir uppsagd imorgon återstår att se.

Kram Maud

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Mammzing
0

Uppsagd låter hemskt!

Likaså när inte pengarna räcker, men det händer här ochså. Har förstått att det nog är väldigt vanligt med pengabrist i slutet på månaden.

Vi hade ett roligt kalas igår. Dottern fich en ny säng av mej så vi ska skruva innan mitt jobb.

Ha det bra alla!

nillanb
0

God morgon alla

Livet är inte alltid lätt att leva,

Har inte betalt räkningarna ännu men vet att det inte blir mycket kvar. Försöker tänka positivt och glädjas för allt som är fint och vackert. Jag är tacksam för det liv jag är tilldelad.

Farwuq

så fint att kunna ge !Kyss

[GunillaF]
0

Gomorron!

Hos mig snöar det idag igen. V-Norrland. Det känns som om det kunde räcka nu.

Jag satt och betalade räkningar igår kväll. Man får ha pengarna på kontot några timmar…sedan är det bara att lämna ifrån sig igen. Men det går nog bra den här månaden också. Man är väl överlevnadskonstnär. Just nu lägger jag undan lite varje månad till min utlandssemester i Maj.

Ha en bra dag, ute i landet!

evrekaw
0

Har ingen god morgon alls… Snön vräker ner, visst har jag pengar så jag klarar mig… Men min chef är inte klok… Lastar på mig mer och mer och mer… jag bågnar under allt… Stannade hemma idag…

Gråter

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Farwuq
0

Här har det regnat, inte finns det någon snö kvar!

Skrattande

Jag och snö är inte någon bra kombination.

Flört

Aldebaran
0

Samma i Gbg… Bara regn å grått

Satyat Nasti Paro Dharmah

Sajtvärd på Existens och Filosofi.

dina2
0

Solen har visat sig idag Glad.God natt. Sov gottis.

Aldebaran
0

Sol och 3 minus i Gbg idag

Satyat Nasti Paro Dharmah

Sajtvärd på Existens och Filosofi.