Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 656 ggr
Farwuq
0

God morgon 21:a februari

God morgon alla lördagsfirande.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Mammzing
0

Ja, fira vet jag inte!

Här är - 16 just nu. Fast dom hade lovat varmare och snö. Brrrrrrrrr

Jobbar som vanligt hela dan, inomhus visserligen men i en gammal timmerlokal så jag är genomfrusen till kvällen. Har ett skov i min artros så idag är det inte muntert!

Hoppas ni har det bättre!

Mavios
0

God morgon!

Oooooh, hade det inte varit hästar i scandinavium och jag inte hade haft heldagsbiljetter dit och min systerdotter inte varit här - då hade jag stannat i sängen i dag!!! Har ONT i halsen och mår pestråtta - fast jag ska ha en väldigt trevlig dag så mycket jag kan!

Stackars dig mammzing, hoppas du blir bättre.

Hoppas ni andra får en riktigt härlig lördag!

Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.

[Mariann]
0

God morgon hoppas nå båda kryar på er.

jag och dottern har också varit på Horse showen för ett par år sedan, det var när Malin Baryard på Butterfly Flip vann !!! Jisses vilket jubel i scandinavium! Det var det året det var världscupfinal i Gbg…

Det var  en häftig upplevelse…

Kul å se fyrspannen också var det.

kram på alla!

Lionadh
0

Brr Mammzing! Krya på dig i artrosen!

God morgon alla på AU!

Här är det 5 grader kallt och pelletsen är slut. Brr! 16 grader inomhus just nu, elpatronen orkar inte hålla värmen. Vi har koftor och tjocka sockor på, och ett par extraelement igång. Funderar på att baka så ugnen kan ge lite värme…

Ska handla mat och sen ta det lugnt med en kopp cappuccino vid en film, tänkte jag.

Vad ska ni andra göra?

Njut av livet!

Kram Maud Lionadh

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Lionadh
0

Ska se den historien om Egypten, tänkte jag….

Krya på dig Maivos! Drick timjanthe med honung och citron i, det hjälper ska du se…

Kram igen!

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

[Mariann]
0

Jag och dottern ska göra stan osäker, köpa kattmat, smör (går som "smör i solsken" hemma hos oss Flört), kika på ett par klänningar dotra har sett i Hennes skylten, ja bara ströva, gå arm i arm och ta det lugnt ihopa. Glad

rockygubben
0

Godmorgon! Ska ut i skogen med hunden och fotografera naturen.Cool

Farwuq
0

#1 jag har en del atros i mina axlar, den bekämpar jag med gympa en gång i veckan, det blir långsamt bättre. En kolega till mig är mer eller minde besvärsfri efter några års gympa.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

cillaj
0

Morron!?

Idag kröp jag ur sängen väldigt sent, det var skönt.

-2 gr. lagom kallt, blir en runda i snöyran med vovve idag igen.

Tur man har den, annars kom man inte längre än dörrposten förmodligen.

Ha en skön Lördag på er alla.

Kram cilla.