Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 892 ggr
Farwuq
0

God morgon 11:e februari

God morgon alla på AU, gissa vad som hänt?

Jo just det det finns något konstigt på marken där ute i lärdomsstaden, jo just det, snö!

Rynkar på näsan

Det har snöat i gårkväll och i natt, och nu finns ca. 2 cm med snö där ute.

Förvånad

Ha en bra dag!

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Ylva-Mia
0

God morgon!

Molnigt och runt +-0.

Ha en underbar dag Glad

Eremitha
0

Grattis till snön!

Vi har en halvmeter här nu, och jag njuter och jublar. För att inte tala om vad min kära polarhund gör. Förra vintern var en enda lång grusig isbana, med risk för benbrott varje hundrunda. Mörkt var det också.

Nu är det ljust, mjukt och vackert. Det gläder mig att ni får ta del av det också. Även om det inte blir så länge … (har bott där nere i ungdomen).

Fair Winds and Following Seas!

[Mariann]
0

God Morgon!

önskar alla en skön dag så här mitt i veckan!

Krama varandra i trafiken!

Farwuq
0

#2 Nä, säg inte grattis till snö, jag gillar den inte, inte alls.

Mörkt är det likväl här inne i stan, det finns inga större rena snöytor ytor som kan reflektera gatuljuset, det är 2 cm som snabbt blir slask och smuts. Inget att avundas.

Snö och det överurbaniserade sydvästra Skåne hör liksom inte ihop.

Mavios
0

Här är härligt snöfritt, -1,8 (går man nära termometern, så visst visar den decimal den ocskå! Skäms).
Ska ägna förmiddagen åt ca 4 timmar bilkörning norröver tillsammans med yngste sonen och hunden. Ska bli kul. Vi möter upp äldste sonen hos mina föräldrar.

Så jag kommer åter till AU först på fredag om jag inte lånar en dator på plats.

Önskar er alla en trevlig onsdag!

Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.

Lionadh
0

God morgon!

Här var det full fart märker jag. Jag varvar ner för idag ska jag bara ta det lungt. Lite meditation, lite läsning å så.

Grå himmel och lite snö, det är ljust snart.

Önskar er alla en fin dag!

Kram Maud

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Aldebaran
0

Godmorgon…Snön har nått Göteborg om än i fin form…

Omkring 0 grader och mulet…

Satyat Nasti Paro Dharmah

Sajtvärd på Existens och Filosofi.

Mavios
0

#7 Märkte det precis, att det skett förändringar utanför fönstret medan jag stod i  duschen. Ser ut som florsocker, men det har inte slutat snöa heller. Vi får se vad resultatet blir.

Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.

Maddo
0

Morgon,Ja kanske att ta i , det är väl snart middag . Här skiner solen och jag med den . En strimma av ljus till er alla .

Lev livet, det går inte i repris.

Farwuq
0

#9 Tack, jag behöver det.