Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 1456 ggr
[Mariann]
0

Frågeafton 5/2 via webTv med Asger

Jeg har i den senere tid fået flere spørgsmål om egne udfordringer under åndelig udvikling, der viser at der kan være behov for en web-TV aften med spørgsmål-svar om udfordringer på den åndelige vej.
Den aften er nu sat til

Torsdag den 5. februar kl. 19.30

Ideen med den aften er at vi koncentrerer os om temaer der opstår under din og andres åndelige udvikling. Temaer kan være meningen med ensomhed, ulykkelighed, indre smerte, skilsmisse, miste modet, ikke turde livet, miste sig selv, ikke turde slippe kontrollen etc.
I de næste uger kan du stille mig spørgsmål om dine egne udfordringer, som måske skyldes f.eks. en intensiveret åndelig udvikling, en udvikling af hjertecenteret, en særlig åndelig træning eller et etageskift i bevidsthed. Når vi kommer frem til den 5. februar, vil jeg så vælge 5-8 temaer, som jeg vil uddybe på baggrund af spørgsmålene. Hvis dit brev udvælges, bliver dit navn ikke nævnt, kun det generelle i dine udfordringer trækkes frem og besvares, og svarene gives på en sådan måde at de er anvendelige for flest mulige. Det kommer således ikke en rådgivning af dig, men en belysning af dybere problemstilling, der antageligt også er en del af den situation, som du beskriver som baggrund for dit spørgsmål.

Skriv til asger@dengyldnecirkel.dk
  med overskriften **”5. februar”

**Jeg glæder mig til en spændende aften i web-TV om åndelig psykologi, der vedrører vor hverdag.

kh
Asger

[Mariann]
0

Idag är det alltså denna kväll där vi kan få svar på frågor gällande utmaningarna på den andliga utvecklingsvägen.

Det går att ställa fler frågor under sändningen genom att maila på ovanstående mailadress.

[Mariann]
0

Du loggar in via länken här och väljer webradio!

[Mariann]
0

fel av mig, självklart loggar man in på web tv Skrattande det är ju live sändning i bild från Birkemosegård.

[Mariann]
0

Om det var någon som försökte sig på att logga in för att se och höra Asger, så kasnke ni gjorde som jag, loggade in och mräkte att det var något helt annat, en fullmånemeditation!?

iofs helt ok, men inte det som var utannonserat här och i de informationer jag hade fått.

Nu kom den riktiga utsändelsen igång en timma senare, se de som var tålmodiga fick ju se frågestunden ändå.

Nu ska ju alla veta att denna spelas in och hamnar på DGC hemsida om någon vecka, jag brukar lägga ut direkt länk till alla dessa webTV stunder så…

gyllenehjartljuset
0

Den ska finnas på hmsidan redan imorgon lördag. Jag loggade in i går men fick besked att det inte var någon utsändelse igång och jag kom hem sent så jag tänkte se en liten stund. Klockan var 20 över 8 men det kom inte igång nåt så jag lade ner verksamheten och mediterade istället.

Tålamod är nog något att träna mer på, är inte en av mina starka sidor.