Tänkte bara presentera mig.
Hejsan på er!
Min dotter är medlem på sheltie.ifokus sedan lång tid och nu i kväll, så sa hon:
"Mamma här är ju något för dig också, bli medlem här!"
Så nu är jag här och det känns bra, fastän jag inte riktigt känner mig hemma ännu! Jag är mycket intresserad av det mesta och deltagit på kurser på Sturidgården, (som det hette förr,) i Nyskoga i Värmland.
Jag mediterar mycket och har kontakt med andra sidan och får mycket hjälp! Jag har många barn och alla är intresserade av det andliga.De är också mediala allihop och vi samtalar mycket om alla händelser vi möts och blöts av. Så jag hoppas att jag får många nya kontakter inom denna sajt! 
//Sananja

Hej Sananja!
Välkommen till andlig utveckling! hoppas du kommer trivas här. Jag har inte varit medlem så länge, men här finns hur mycket som helst att läsa om och disskutera! Ännu en gång, välkommen! 
Välkommen till oss här på a.u. 
Välkommen till oss.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Varmt välkommen till AU! 

Välkommen hit!

Jag som också är nästan helny
vill önska dig välkommen hit. Det finns såå mycket intressant på detta forum så det är garanterat något för varje själ att ta till sig…. och ändå har jag bara hunnit se en bråkdel av det.
Ha en fortsatt bra dag!
Välkommen hit!
Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.

Välkommen från mig med…
Satyat Nasti Paro Dharmah
Sajtvärd på Existens och Filosofi.
Tack så hjärtligt för välkommen- hälsningarna allihop.
Det ska bli intressant att få samtala med er om massa olika saker.
Förresten så kan jag tala om, att ni som är intresserade av "indigobarn", så blir det föredrag om detta i Kil på Apertin i Värmland, för er som har möjlighet att ta er dit.
Föredraget blir den 19 februari kl. 19.00
Det kostar 200 kr för 3 timmar.
Jag hoppas verkligen att vi kommer att ha trevligt bland inläggen här inne.
Varma hälsningar
Sananja
Hej och välkommen!! Tror säkert att du kommer trivas här..
Kram Åsa