Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 845 ggr
Farwuq
0

God morgon 26:e januari

God morgon, nu närmar sig slutet av januari, fyra veckor till och det är vårmånaden mars. Hav hopp.

Här nere i söder blommar redan vintergäcken, ett säker vårtecken. Även fåglarna har börjat sjunga lite stapplande och trevande.

Glad

Har ni sett något av våren hos er?

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Spanaren]
0

Fågelsång har jag också hört lite av här uppe i norr också men vårblommor är det nog mycket länge till innan vi får se Flört 

/kram Spanaren

Indiania
0

Godmorgon!

Här i södra Värmland har vi haft snö som blev slask under helgen, det är - 0,9 ute nu.

Hörde i går när gubben och jag tog promenad att fåglarna kvittrade på våraktigt sätt ( alltså de lät gladare ).Men jag ser verkligen fram emot våren!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Ylva-Mia
0

I sthlmstrakten hörs fågelsång. Dock låter vårblommorna vänta på sig. Jag säger som Ulf Lundell sjunger…

- Om det här är vintern - måste våren vara på väg!

Kvaser
0

God Morgon alla !

Hoppas er helg varit bra på alla sätt och vis. Min har passerat med en himla fart *s*. Så den har varit trevlig…..

Sköt om er !

Kram

Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.

Farwuq
0

Jo, att fåglarna har hörts i Stockholm, det har även min syrra i Bromma berättat, snart har ni nog snödroppar och vintegäck i mängder även på er breddgrad.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Ylva-Mia
0

Men är våren redan här menar ni…

borde det inte bli mer snö…mars och april är väl vårmånader…eller är det jag som tänker fel?

Ur led är vädret!