Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 1071 ggr
Farwuq
0

God morgon 8:e januari

Morrn morrn, (host host) hur har ni det i vinter kylan?

Här är det kring -6,2°C, dvs ovanligt kallt.

Förvånad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Spanaren]
0

Stackars draken som är så rosslig och dom säger att det är så långa förkylningar. Försvinner och kommer igen eller halvdassig i flera veckor. Hoppas att det onda ger mig sig Glad

Ca 18 grader kallt och mörkt, men sinnet är på topp som vanligt.

/kram Bappi

Mammzing
0

Runt -12, allt för kallt. Har ont och haft så i natt så sömnen har varit dålig. Skolan börjar här idag så jag fick skjutsa till bussen. Nu ska jag se till att kroppen vaknar.

[Mariann]
0

Redigt kallt här också har inte kollat hur mycket….

Hoppas det inte av misstag kommer eld ur din hals när du hostar draken? FlörtSkrattande hoppas du är en drake som styr över dina eldar FlörtTystTungan uteKyss

Hoppfull
0

Skulle behöva en drake som blåser eld här idag! Fryser som sjutton och sitter inlindad i en filt. Det är inte superkallt ute, minus tolv men inomhus är det svinkallt idag, trots att både pannan och kakelugnen går för fulla spjäll!

Första tidiga morgonen, åter till vardag…

Ha en bra dag alla!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Farwuq
0

Huga så kallt ni har det, men jag hoppas ni har torr luft och inte den fuktiga havsvarianten som vi har här i söder.

Jo draken hostar och snörvar, men här på jobbet får man inte har "levande eld" så jag kan inte värma mig på så sätt.

Rynkar på näsan

Men det brukar inte vara långvarig köld här, senast det var så här kallt var nog flera år sedan, kanske 10.

(Global uppvärmning?! Ha! Ha!)

Hoppfull
0

Ja jag bor ju precis vid kalmarsund så vi har ganska så fuktig luft. Men nu efter två veckor av minusgrader har den värsta fukten försvunnit, fast det blir ändå en bitande köld som är väldigt olik den från min uppväxts Lappland Glad

Lionadh
0

Minus 8 imorse när jag åkte till affären… Ute snöar det och det ligger vintrigt och vackert vitt i träden… Jag älskar det! :-)

Men det är norrlänningen i mig som talar….

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Farwuq
0

#6 Nä fy för fukt, storm och flera minusgrader.

Det är så vi har det, av och till här nere.

Skrikandes

Hoppfull
0

Ja det är ingen trevlig kyla alls! kommer precis hem från Kalmar och där är vädret precis som du beskriver, inget man vistas ute frivilligt i precis!

hinzidi
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vaknade upp til en underbar dag, se på färgskimmeret på himmelen som kom utöver dagen :)

jag forberedar meg nu till att gå ut en tur, det er mycket kaldt… men helt magisk med alt som skimrer och glimrar i frosten på bakken :)

ha en underbar kväll! Jag tänker att slappna fullstendigt av, helt inn i själen, och njuta tilvaron :)

[Mariann]
0

Vilken himmel, helt fantastisk!!

Tack för att vi fick se den! Skrattande

Hoppfull
0

Ja instämmer, oerhört vackert!