God morgon 29:e december
Goder morgon, goder morgon, både herre och fru…
Det har hunnit bli den 29:e december, man kan med fog säga att 2008 sjunger på sin sista vers.
Hoppas att det blir ett gott slut.
Här i söder är det just nu lite kyligt, vi har kring -0,5°C.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
God morgon alla. Hos mig är det -9. Jag ska snart gå till jobbet. Det ska bli lite skönt tycker jag. Har varit ledig en vecka. Träffat "alla" man måste träffa, läst lite, stickat lite tittat på TV. Det som varit skönast med ledigheten har varit de lååååånga mornarna med kaffekoppen. Kläderna på runt lunch osv. Då känns det bra med mjukstart, arbetar 2 dagar och är sen ledig igen.
Ha en riktigt skön dag allihop!
God morgon önskar jag också!
Nyssens hemkommen från Danmark och en intensiv helg i invigningens mysterium och processer…
Jag har nu snart uppdaterat mig om vad som hänt under dessa dagar på sajten och vill tacka alla för att ni tagit väl hand om den medan jag var borta.

Goder morgon och ett gott slut på det gamla året!
Vad ger ni för nyårslöften? -Jag ska börja på vattengympa är mitt löfte… Träna mer och leva bättre.
Har också varit i Danmark med Mariann och fått ny energi på utvecklingens väg. Mycket intressant! Vi skapar vår framtid…
Ta hand om er och ta vara på varandra!
Kram Maud
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM
#2 och #3 så spännande att få höra vad ni har varit med om
Ännu ett år har gått så nu ska jag dekorera min tårta för avsmakning senare idag/ kram Bappi

#4 Fyller du år? GRATTIS bappi!
#5 Du räknade ut det
så tack för grattishälsningen/ kram Bappi
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
GRATTIS bappi!! 

Dagens tips:
Kika i min blogg så får ni se ett par bilder från Birkemosegård i Danmark!
Tack för en mycket rolig födelsedagshälsning/ kram Bappi

#7 Ja vad har vi varit med om? Hade vi inte en tråd om 1a och 2a invigningen i somras?
Som vanligt går det aldrig att sätta ord på… i alla falla mycket svårt…
Jag behöver läsa studiematerialet fler gånger och försöka förstå de 7 stegen mellan varje invigning.
Jag minns inte någon sådan tråd….
God morgon på er alla, grattis på födelse dagen Bappi,som sakt snart är det gångna året slut och ett nytt på gång.
Ni ger väl inga nyårslöften? dom bara grusas,nä tag dagen som den kommer.
Tack Loet och jag har aldrig gett några nyårslöften och välkomnar åren som kommer ändå
med en stor glädjespänning.
/kram Bappi