Jag är ny här!
Jag har varit med er ett litet tag nu och jag vill berätta att jag har hittat rätt forum för mig. Så många fina artiklar och så många fina människor det finns här. Jag är så glad att jag fann er! Jag står vid ett vägskäl nu och försöker finna en stig som leder mig fram till, ja, jag vet egentligen inte. Jag har familj,utflugna barn, barnbarn, ett arbete som jag stundtals trivs jättebra med och ibland avskyr. Jobbar inom administration. Känner mig ibland så himla trött på att vara en morsa för vuxna människor. Arbetet suger all energi ur mig och jag vet inte var jag ska hitta ny energi. Jag går till och från arbetet. Tar stavarna till hjälp ibland. Jag tycker mycket om att handarbeta, sy, sticka, virka och brodera. Har också prövat på smyckestillverkning vilket inte var min grej. Släktforskar gör jag också främst i Gästrikland, Dalarna och Jämtland.
Jag vill önska alla goa människor här en riktigt, riktigt God Jul, kör försiktigt om ni ska ut i trafiken.
God Jul och välkommen in i vår gemenskap här
/kram Bappi
Välkommen säger jag också, fast jag är inte inne på just den här sajten så mycket.
Jag läser lite av trådarna, men säger inte så mycket, 
Välkommen :-)
och God jul och gott nytt år!

Välkommen! Roligt att du finner guldkorn i det som finns på sajten!
Önskar dig en fin julhelg!
Kram Maud
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM
#0 VÄLKOMMEN Cherstin!
( om jag inte sagt det tidigare
)
Underbart roligt att höra att du känner dig hemma här hos oss och i artiklarna.
Det som finns här på sajten är ju något som Sverige saknar, det finns några få hemsidor med artiklar och lite information. Men denna sajt är tänkt att bli en stor infromationsbank helt gratis för alla att hämta. 
Man hämtar det man vill och som passar och resten lämnar man åtsidan.
Kul att få läsa lite om dig! Jag har tidigare virkat och broderat mycket, men nu blir det knappt något sådant…. hinner liksom inte.
Hjärtligt välkommen ska du känna dig i alla fall.
Välkommen du också.
Välkommen!
God Jul och Gott Nytt År
Kram/Kerstin 
Jag är också ny här. Vet ej ens hur allting fungerar att läsa andras upplevelser o skriva mina egna. Jag lär mig väl småningom.
#8 Varmt välkommen ska du också känna dig och man lär sig med tiden funktionerna och annars är det bara att fråga på om man funderar på något. 
kärleksfullt
Mariann/sajtvärd
#9,Tack för boktipset.
Och en riktigt god fortsättning till er alla. Kram..Cherstin